Πολλές οι παραβάσεις του μοιραίου οδηγού και του οχήματος που οδηγούσε.
Ο 64χρονος οδηγός του φορτηγούς οδηγούσε δίχως άδεια κυκλοφορίας, με αντίγραφα πινακίδων, χωρίς ασφάλεια, με ληγμένο ΚΤΕΟ και με τον αριθμό πλαισίου να μην είναι καταχωρημένος στα τερματικά της Τροχαίας.
Η μοιραία ένδειξη στο αλκοτέστ ήταν 0,78 μιλιγκράμ ανά λίτρο εκπνεόμενου αέρα,αυτό πρακτικά σημαίνει ότι βρισκόταν οκτώ φορές πάνω από το όριο του αλκοόλ στο αίμα.
Σύμφωνα με όσα κατέθεσε ένας αστυνομικός ο 64χρονος οδηγός δεν ξεκουραζόταν επαρκώς:
«Έκανα έλεγχο στους ταχογράφους των τελευταίων 28 ημερών και διαπίστωσα ότι την 27 και 28 Απριλίου οδηγούσε 17 ώρες και 19 λεπτά, συνολικά μέσα στην ημέρα οδηγούσε πέντε ώρες και 48 λεπτά χωρίς να πραγματοποιήσει έγκυρο και επαρκές διάλειμμα καθώς και να αναπαύεται για μια ώρα αντί για εννέα ημερησίως. Επιπλέον στις 6 Απριλίου οδηγούσε συνεχόμενα για έξι ώρες χωρίς να πραγματοποιήσει το προβλεπόμενο διάλειμμα, στις 30 Απριλίου οδηγούσε συνεχόμενα για επτά ώρες και πενήντα λεπτά χωρίς διάλειμμα όπως επίσης και να αναπαύεται για το ίδιο διάστημα. Τέλος στις 2 Μαρτίου οδηγούσε συνολικά μέσα στην ημέρα δέκα ώρες και δεκαπέντε λεπτά χωρίς να πραγματοποιήσει το προβλεπόμενο διάλειμμα».
Επίσης έγινε γνωστί πως ο 64χρονος οδηγός της νταλίκας είχε πιαστεί ξανά να οδηγεί πιωμένος στις 12 Φεβρουαρίου, έχοντας στο αίμα του 0,28 μιλιγκράμ αλκοόλ.