Παρατίθεται ο σχολιασμός των θεμάτων στο μάθημα των Μαθηματικών και των Αρχαίων Ελληνικών από τους καθηγητές του Φροντιστηρίου Κύκλος στο Γάζι:
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΘΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Τα θέματα στα οποία εξετάστηκαν οι υποψήφιοι στα Μαθηματικά ο.π θετικών και οικονομικών σπουδών κάλυπταν ένα μεγάλο μέρος της ύλης με το Α – Β θέμα γνωστό στους μαθητές.
ΘΕΜΑ Γ: Πρόβλημα που μπορεί να δημιούργησε δυσκολίες στους μαθητές που δεν ήταν ιδιαίτερα εξοικειωμένοι με τέτοιου είδους ασκήσεις και θα αντιμετώπισαν ιδιαίτερη δυσκολία στην επίλυση του. Οι μαθητές θα έπρεπε να έχουν γνώση των βασικών τύπων για το εμβαδόν σχημάτων καθώς ήταν απαραίτητα για την λύση της άσκησης.
ΘΕΜΑ Δ: Θέμα υψηλών απαιτήσεων για μαθητές διαβασμένους με συνδυαστική σκέψη.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΝΡΘΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Τα θέματα των Αρχαίων Ελληνικών ο.π Ανθρωπιστικών Σπουδών χαρακτηρίζονται στο σύνολο τους κατανοητά, διαβαθμισμένης δυσκολίας και απευθύνονται σε καλά διαβασμένους μαθητές.
Αναλυτικότερα, στο διδαγμένο κείμενο οι υποψήφιοι κλήθηκαν να απαντήσουν σε ερωτήματα που αφορούν το έργο του Πλάτωνος Πολιτεία 519c -520a.
Το Α ερώτημα δεν προκαλούσε καμία δυσκολία στους υποψηφίους. Το Β1 υποδιαιρείται σε τρία υποερωτήματα κατανοητά και ευκόλως προσεγγίσιμα.
Το ερώτημα Β2 αποτελείται από δύο υποερωτήματα για τον στόχο του νόμου και τους τρόπους επίτευξης του, τα οποία στο σύνολο τους κρίνονται προσιτά σε ικανοποιητικό βαθμό. Τ
ο Β3 πρόκειται για ερώτηση εισαγωγής, η οποία για πρώτη φορά ζητείται με τη μορφή αντιστοίχισης χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες.
Τέλος, το ερώτημα Β4 είναι λεξιλογικής φύσεως. Το Α ερώτημα ήταν βατό ενώ το Β υποερώτημα ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας στα ζητούμενα του.
Ως προς το αδίδακτο κείμενο, που είναι απόσπασμα από την ρητορική του Αριστοτέλη, υπάρχουν σημεία που δημιουργούν δυσκολίες σχετικά με την απόδοση του περιεχομένου τους στη νέα ελληνική, αλλά οι γραμματικές και συντακτικές ασκήσεις κινήθηκαν στο πλαίσιο των απαραίτητων γνώσεων ενός υποψηφίου χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες.