Οι Ευρωπαίοι ταξιδιώτες που κλείνουν από την 1η Ιουλίου πακέτα οργανωμένων διακοπών θα απολαμβάνουν ισχυρότερα καταναλωτικά δικαιώματα.
«Η αγορά πακέτου διακοπών μέσω του διαδικτύου είναι εύκολη υπόθεση, αν όμως κάτι δεν εξελιχθεί ομαλά, ο καταναλωτής πρέπει να προστατεύεται πλήρως.
Οι νέοι κανόνες για τα οργανωμένα ταξίδια ανταποκρίνονται στην ψηφιακή εποχή και στους νέους τρόπους κράτησης διακοπών.
Επιπλέον, οι ταξιδιώτες θα επωφελούνται από νέα δικαιώματα και θα προστατεύονται επαρκώς σε περίπτωση πτώχευσης του ταξιδιωτικού πράκτορα.
Εξάλλου, με τους νέους κανόνες, οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις θα μπορούν ευκολότερα να παρέχουν τις υπηρεσίες τους διασυνοριακά», δήλωσε η Επίτροπος Δικαιοσύνης, Καταναλωτών και Ισότητας των Φύλων κ. Βιέρα Γιούροβα.
Οι νέοι κανόνες θα προσφέρουν και περαιτέρω οφέλη στους καταναλωτές με:
Σαφέστερη πληροφόρηση για τους ταξιδιώτες.
Επιστροφή χρημάτων και επαναπατρισμό σε περίπτωση πτώχευσης.
Σαφέστερους κανόνες για την ευθύνη.
Πληρέστερα δικαιώματα ακύρωσης.
Κατάλυμα αν δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί το ταξίδι επιστροφής.
Βοήθεια στους ταξιδιώτες.
Εξάλλου, οι νέοι κανόνες θα ωφελήσουν και τις επιχειρήσεις, με:
Σαφέστερους κανόνες και διευκόλυνση των διασυνοριακών δραστηριοτήτων.
Εκσυγχρονισμένες απαιτήσεις πληροφόρησης που δεν βασίζονται πλέον αποκλειστικά σε ταξιδιωτικά φυλλάδια.
Μείωση του κανονιστικού φόρτου.