Πρόστιμα συνολικού ύψους 75.000 ευρώ σε ηλεκτρονικό κατάστημα για αθέμιτες εμπορικές πρακτικές επέβαλε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.
Είχαν προηγηθεί καταγγελία τόσο καταναλωτών, όσο και Ενώσεων Καταναλωτών.
Οι παραβάσεις αφορούσαν τη μη τήρηση των διατάξεων του νόμου 2251/94 για τις συναλλαγές από απόσταση (προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος στην υπαναχώρηση, επιστροφή αντιτίμου), τη μη παράδοση των προϊόντων για τα οποία καταβλήθηκε το τίμημα από τους συναλλασσόμενους ,καθώς και παραπλάνηση ως προς τα δικαιώματα που διατηρούν οι καταναλωτές.
Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή υπενθυμίζει τη γραμμή καταναλωτή 1520 για ενημέρωση και παροχή κατευθύνσεων σε θέματα που αφορούν στα αγαθά και στην παροχή υπηρεσιών.