Το νέο «πράσινο» µεταφορικό µέσο που κατακτά τις ελληνικές πόλεις έχει φίλους, αλλά και «εχθρούς». Ποιοι είναι οι κανόνες εισηγείται το υπουργείο Μεταφορών
Ως πεζοί ή ως ποδηλατα ανάλογα µε τη µέγιστη ταχύτητα την οποία µπορούν να αναπτύξουν εκ κατασκευής, αναµένεται να αντιµετωπιστούν από τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) τα ηλεκτρικά πατίνια, που τον τελευταίο καιρό έχουν κάνει αισθητή την παρουσία τους και στους δρόµους των ελληνικών πόλεων, δηµιουργώντας φίλους αλλά και φανατικούς «εχθρούς».
Ωστόσο καµία οριστική απόφαση δεν έχει ληφθεί ακόµα, καθώς αναµένονται και τα αποτελέσµατα της συνάντησης εργασίας σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ενωσης που έχει προγραµµατιστεί γι’ αυτήν την εβδοµάδα, µε στόχο να εξετάσει το θέµα των πατινιών, τη δηµοφιλία των οποίων κανείς δεν είχε προβλέψει. Βάσει της αρχικής εισήγησης στο υπουργείο, πάντως, στο µεταβατικό στάδιο η κυκλοφορία των πατινιών µε ταχύτητα µεγαλύτερη των 6 και έως 25 χιλιοµέτρων την ώρα προτείνεται να επιτρέπεται µόνο σε ποδηλατοδρόµους και σε λοιπούς δηµόσιους και ιδιωτικούς χώρους όπου διεξάγεται δηµόσια κυκλοφορία ύστερα από απόφαση του αρµόδιου κατά περίπτωση οργάνου λήψης µέτρων κυκλοφορίας, εκτός εάν οι κατά τόπους δήµοι προσδιορίσουν οδούς στις οποίες θα επιτρέπεται η κυκλοφορία τους. Σε κάθε περίπτωση, η χρήση κράνους θα καταστεί υποχρεωτική για την οδήγησή τους.
ethnos.gr