Σε εγρήγορση οι κοινωνικές υπηρεσίες στηρίζουν καθημερινά όσους έχουν ανάγκη
Δεκάδες είναι οι κλήσεις που δέχεται καθημερινά το πενταψήφιο νούμερο που ενεργοποίησε ο Δήμος Μαλεβιζίου για να στηρίξει τους πολίτες που αντιμετωπίζουν προβλήματα εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοιού.
Οι πολίτες που επικοινωνούν με το 15330 ζητούν κυρίως βοήθεια για πρακτικά ζητήματα που έχουν προκύψει στη ζωή τους εξαιτίας των περιοριστικών μέτρων.
Όπως επεσήμανε μιλώντας στο Maleviziotis.gr η αντιδήμαρχος κοινωνικής πολιτικής κ.Χρύσα Λυρώνη: “συνήθως ζητούν τρόφιμα, φάρμακα ή βοήθεια για να αντιμετωπίσουν κάποια προβλήματα. Βρισκόμαστε δίπλα τους είτε είναι οι παλιοί μας γνώριμοι από τις δράσεις του βοήθεια στο σπίτι, του κοινωνικού παντοπωλείου ή των ΤΕΒΑ είτε είναι καινούριοι άνθρωποι που επικοινώνησαν μαζί μας”.
Οι καινούριοι είναι κυρίως άνθρωποι ηλικιωμένοι που τα παιδιά τους βρίσκονται μακριά ή δεν μπορούν να τους βοηθήσουν, είτε άτομα μοναχικά με προβλήματα υγείας.
Όλα τα τηλεφωνήματα που δέχεται η γραμμή εξετάζονται το καθένα ξεχωριστά με τους ανθρώπους των υπηρεσιών την κοινωνική λειτουργό Μαρία Τερζίδου που έχει αναλάβει τη γραμμή της τηλεφωνικής υποστήριξης αλλά και τους ανθρώπους και το προσωπικό του προγράμματος βοήθεια στο σπίτι.
Η κ.Λυρώνη τονίζει: “Είναι όλοι οι εργαζόμενοι μαζί μας σε αυτήν την προσπάθεια σε αυτό και τους ευχαριστώ. Θέλω να διαβεβαιώσω τους πολίτες ότι εξυπηρετούνται όλες οι πραγματικές ανάγκες των δημοτών μας και θα είμαστε εδώ για ότι και όπως χρειαστεί να βοηθήσουμε”.
Στα πλαίσια αυτά θα γίνει και διανομή τροφίμων μέσω ΤΕΒΑ στις 30 Mαρτίου που εξαιτίας των ειδικών συνθηκών, τα προιόντα θα παραδοθούν μετά από ραντεβού, ενώ στις περιπτώσεις που οι δικαιούχοι αδυνατούν θα γίνει διανομή από το Δήμο.