Η πανδημία του κορονοϊού μάς έκλεισε όλους μέσα. Για τα παιδιά είναι λίγο πιο δύσκολο, γιατί είναι και πιο δύσκολο γι' αυτά να καταλάβουν γιατί συμβαίνει αυτό. Κοντά τους προσπαθούν αυτές τις δύσκολες μέρες να μείνουν οι δάσκαλοι και οι δασκάλες με όποιον τρόπο μπορούν. Το διαδίκτυο έχει ανοίξει νέους δρόμους επικοινωνίας ανάμεσα στα παιδιά και τους δασκάλους τους.
Σύγχρονη εκπαίδευση, ασύγχρονη εκπαίδευση, εκπαιδευτικές πλατφόρμες e-me, e-class, webex, mails… όλα αυτά μπήκαν στη ζωή εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων, με κοινό στόχο τα παιδιά να μη χάσουν την επαφή με τους δασκάλους και τους καθηγητές τους, με τους συμμαθητές και με τα μαθήματά τους.
Και μαζί με αυτούς και κάποιοι άλλοι δάσκαλοι που μην έχοντας επαφή με τους μαθητές τους σε κάποια εκπαιδευτική πλατφόρμα μέσω του σχολείου ή του υπουργείου, εφευρίσκουν άλλους τρόπους να βρεθούν κοντά στους μαθητές τους και να τους κάνουν να αισθανθούν ότι είναι κοντά τους ακόμα και από… απόσταση.
Όπως η Πέρη Καμαρίτη από τον Πολιτιστικό Σύλλογο Αγίας Μαρίνας που συνέχισε τα μαθήματα ζωγραφικής με τους μαθητές της με έναν πολύ εφευρετικό και γεμάτο αγάπη τρόπο:
"Κάναμε μια προσπάθεια για μάθημα ζωγραφικής μέσω διαδικτύου (messenger) με τους μαθητές μου από το τμήμα ζωγραφικής του Πολιτιστικού Συλλόγου Αγίας Μαρίνας. Περήφανη όπως πάντα δεν μπορούσα παρά να μοιραστώ μερικά από τα Αριστουργήματα των παιδιών, αντιγραφή ενός έργου του Vincent Van Gogh "Sunflower", αυτά που μου έστειλαν έως σήμερα…. Μου λείπετε πολύ, πολύ, πολύ!!!! Φέρατε την άνοιξη", λέει η δασκάλα.
Στην προσπάθεια αυτή με χαρά συμμετείχαν και οι γονείς των μικρότερων ζωγράφων που για λίγο έγιναν και αυτοί μαθητές της Πέρη Καμαρίτη, όταν με φωτογραφίες η δασκάλα τούς έδειχνε βήμα βήμα πώς να σχεδιάσουν οι ίδιοι για τα παιδιά τους το συγκεκριμένο θέμα, για να μπορέσουν αυτά μετά να το χρωματίσουν.
Για τα πιο εξοικειωμένα και πιο μεγάλα παιδιά οι γονείς δεν ήταν απαραίτητοι, τα κατάφεραν μια χαρά μόνα τους και το αποτέλεσμα είναι αυτό που φαίνεται στις παρακάτω φωτογραφίες: