Εν αναμονή της αυριανής ανακοίνωσης για το άνοιγμα των δημοτικών σχολείων και το 1ο Δημοτικό Σχολείο Αγία Μαρίνας στο Τσαλικάκι.
Οι ετοιμασίες, μάλιστα, συνεχίζονται, προκειμένου να επιστρέψουν οι μικροί μαθητές εφόσον αποφασιστεί.
Θα επιστρέψουν, όμως τα παιδιά σε ένα διαφορετικό σχολείο από εκείνο που άφησαν όταν έκλεισαν τα σχολεία εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού. Οι μικροί μαθητές θα μάθουν να κινούνται στους χώρους του σχολείου με προσοχή και ακολουθώντας τις οδηγίες των δασκάλων τους. Πλύσιμο χεριών, αντισηπτικά και αποστάσεις θα μπουν στη σχολική καθημερινότητα των μικρών παιδιών.
Θα είναι διαφορετικό, όμως, το σχολείο και για έναν άλλο λόγο. Θα είναι διαφορετικό γιατί θα είναι και… πιο όμορφο!
Η Πέρη Καμαρίτη φροντίζει για την ομορφιά και την αισθητική του χώρου αφιλοκερδώς και με πολλή αγάπη.
Ύστερα από πρόταση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου που με χαρά αποδέχτηκε η ζωγράφος ως μέλος άλλωστε και η ίδια του τελευταίου, πήρε τα πινέλα, εφοδιάστηκε με πολλά χρώματα και άρχισε μόνη της να μεταμορφώνει την αυλή του σχολείου σε έναν ονειρεμένο χώρο παιχνιδιού και διασκέδασης για τα παιδιά.
Η δουλειά της επιπλέον είναι μελετημένη και συνδέεται και με τη νέα πραγματικότητα του σχολείου, που είναι η επιστροφή των παιδιών σε ένα ασφαλές περιβάλλον. Θέλοντας να συμβάλει και η ίδια στην προσαρμογή των παιδιών σε ένα χώρο με νέους κανόνες ζωγραφίζει την αυλή χωρίζοντας την σε επίπεδα ανάλογα με τις τάξεις.
Έτσι επιστρέφοντας τα παιδιά θα μάθουν στο διάλειμμα να κινούνται οι μαθητές της Α και Β τάξης στο επίπεδο Α και Β της αυλής, οι μαθητές της Γ και Δ τάξης στο Γ και Δ επίπεδο της αυλής και οι μαθητές της Ε και της ΣΤ στο Ε και ΣΤ επίπεδο της αυλής. Σχεδιάζοντας και ζωγραφίζοντας διαφορετικά παιχνίδια για κάθε τμήμα ανάλογα με την ηλικία και τα ενδιαφέροντα των παιδιών, η ζωγράφος φροντίζει με χρώμα και παιχνίδι να κρατήσει τα παιδιά σε απόσταση, με τελικό στόχο να αποφεύγεται ο συνωστισμός.
Τα λίγο μεγαλύτερα παιδιά, της Γ και Δ τάξης, θα μαθαίνουν μέσα από παιχνίδι για τους πλανήτες, θα παίζουν φιδάκι και στα άλλα παιχνίδια του επιπέδου Γ και Δ της αυλής, όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες που ακολουθούν, θα διασκεδάζουν χωρισμένα σε δύο ομάδες ανά παιχνίδι, ακολουθώντας τις οδηγίες πάνω στο τσιμέντο που έχει ζωγραφίσει γι' αυτά η καλλιτέχνις.
Αναμένεται να δούμε πώς θα μεταμορφωθεί με χρώματα και παιχνίδια και το τρίτο επίπεδο της αυλής, (Ε και ΣΤ) για τα μεγαλύτερα παιδιά του σχολείου, καθώς το έργο και η φαντασία της Πέρης Καμαρίτη δεν τελειώνουν ούτε σταματούν εδώ.