Στις 24.997 ευρώ ανέρχεται το φετινό πρόγραμμα της Τουριστικής Προβολής του Δήμου Μαλεβιζίου έτους που εγκρίθηκε πρόσφατα από το Δημοτικό Συμβούλιο Μαλεβιζίου.
Εισηγούμενος το θέμα ο Δήμαρχος Μαλεβιζίου Μενέλαος Μποκέας τόνισε ότι το φετινό πρόγραμμα έχει :“κεντρική στόχευση στον εσωτερικό τουρισμό και ην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου επισκεψιμότητας των προορισμών του Μαλεβιζίου, λόγω της ιδιαίτερης υγειονομικής συγκυρίας.
Το προτεινόμενο Πρόγραμμα για την Τουριστική Προβολή, τελεί σε εναρμόνιση με την περιφερειακή και Εθνική Πολιτική. Μετά την έγκριση του Δημοτικού
Συμβουλίου θα ακολουθήσει η αναγκαία από το Υπουργείο Τουρισμού σύμφωνη γνώμη του Ε.Ο.Τ. σχετικά με τις δράσεις του Προγράμματος".
Δύσκολη συγκυρία
Αναφερόμενη στη δύσκολη συγκυρία υπό τη σκιά της πανδημίας ο Δήμαρχος Μενέλαος Μποκέας ανέφερε μεταξύ άλλων στην εισήγηση του:
"Σήμερα περισσότερο από ποτέ είναι ανάγκη να ισχυροποιηθεί η θέση του Δήμου Μαλεβιζίου ως τουριστικού προορισμού και κατ’επέκταση να ενισχυθεί η τοπική οικονομία που έχει πληγεί εξαιτίας του κορωνοϊού Covid-19. Στρατηγικός στόχος στο φετινό πρόγραμμα τουριστικής προβολής είναι η ώθηση
στην ανάπτυξη μιας ισχυρής ταυτότητας προορισμού που θα καταστήσει αναγνωρίσιμο το brand ΜΑΛΕΒΙΖΙ, θα τονίζει τη μοναδικότητα του ως
προορισμού, τη σύνδεση τουρισμού, πολιτισμού και πρωτογενή τομέα, τα ποιοτικ τοπικά προϊόντα, την ιστορία, το φυσικό κάλλος και τη μοναδική ύπαιθρο, τις ελκυστικές εναλλακτικές επιλογές που προσφέρει στους επισκέπτες του".
Οι τρόποι της προβολής
Οι τρόποι της προβολής που επελέγησαν και εγκρίθηκαν είναι:
1. BRANDING – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ (ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ)
1.1 Δημιουργία 6 Video Spot (content development)
Περιγραφή: Ανάπτυξη περιεχομένου έξι (6) διαφημιστικών σποτ, με
σκοπό την προβολή και προώθηση του τουρισμού στο Δήμο Μαλεβιζίου.
1. Σποτ που απευθύνεται σε νέους (νεανικός τουρισμός). Παραλία-φαγητό-ποτόδιασκέδαση-σπορ
2. Σποτ που απευθύνεται σε οικογένειες. Παραλία-γαστρονομία-εκδρομή
3. Σποτ "Φυσιολατρικό". Δράσεις βουνό θάλασσα (Ποδηλασία, αναρρίχηση,
θαλάσσια σπορ περίπατος κλπ.
4. Προϊόντα παραγωγής Μαλεβιζίου σε συνδυασμό με την άμεση προσφορά τους
από επιχειρήσεις (ξενοδοχεία -Εστιατόρια – καφέ). Σύνδεση πρωτογενούς
παραγωγής με τουρισμό και πολιτισμό.
5. Λαογραφικό σποτ (ιστορία, άνθρωποι και παράδοση, λαογραφία, μνημεία,
αξιοθέατα)
6. Γενικό σποτ
1.2 Δημιουργία γραφιστικών μακετών, posters, banners κλπ
Περιλαμβάνονται: creativeposters, copies, δημιουργικά concepts καμπάνιας
infographics, pictographics για τις ανάγκες δημιουργίας περιεχομένου προβολής
σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και ΜΜΕ
2. ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ
2.1. Παραγωγή διαφημιστικού υλικού (έντυπα φυλλάδια, τσάντες, αφίσες κλπ)
2.2. Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο, ραδιόφωνο,
τηλεοπτικά δίκτυα τοπικής και εθνικής εμβέλειας, ειδησεογραφικές
ιστοσελίδες, τουριστικούς ιστότοπους, travel blogs κλπ & προωθητικές
διαφημιστικές ενέργειες σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης.