Πριν ήταν τα καθημερινά ατυχήματα και δυστυχήματα που έβλεπαν καθημερινά το φως της δημοσιότητας και είχαν κάνει καθημερινό εφιάλτη τη φράση “στροφές Αγίας Πελαγίας”.
Στο διάστημα αυτό γίνονταν συχνά πυκνά αναφορές σε θεσμικό επίπεδο και σοβαρές προσπάθειες με διαβήματα, διαμαρτυρίες και αιτήματα προς κάθε αρμόδιο από το Δήμο Μαλεβιζίου και τους φορείς της περιοχής, αλλά και επιτόπιες διαμαρτυρίες κατά καιρούς με συμβολικούς αποκλεισμούς του δρόμου.
Μετά ξεκίνησε το πολυπόθητο έργο των κόμβων της Αγίας Πελαγίας που μπορεί με την ολοκλήρωση του να μην έχει φτιαχτεί ένας καινούριος ΒΟΑΚ αλλά θα έχει επιτευχθεί ένα μεγάλο τμήμα ασφάλειας στο τμήμα του δρόμου της Κρήτης, που ακόμα και επισήμως στην Ελληνική Βουλή έχει χαρακτηριστεί ως το πιο επικίνδυνο τμήμα του οδικού δικτύου της Κρήτης.
Σήμερα για όποιον περάσει από το συγκεκριμένο τμήμα η εικόνα είναι αυτή που βλέπετε και κατέγραψε ο φωτογραφικός φακός του Maleviziotis.gr, ένας δρόμος ταλαιπωρίας ένας μικρός Γολγοθάς για τους οδηγούς που διασχίζουν στενά σημεία με σύρματα, εμπόδια, σημαιάκια, ανηφόρες και κατηφόρες για να βρεθούν ξανά στην πορεία τους.
Αλλά παράλληλα κι ένας δρόμος ελπίδας αφού με την ολοκλήρωση του έργου, ένα έργο πνοής για το Μαλεβίζι θα έχει υλοποιηθεί, όχι χωρίς αγώνα και προσπάθεια πάντως.