Η διευθύντρια του 1ου Δημοτικό Σχολείο Κρουσώνα κ Ευτυχία Νιράκη ενημέρωσε του γονείς των μαθητών του σχολείου για τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι εκπαιδευτικοί την πρώτη εβδομάδα.
Δείτε τι αναφέρει:
1) Μπαίνοντας στην 2η εβδομάδα της εξ αποστάσεως εκπ/σης είναι προφανές ότι τα μικρότερα παιδιά πιθανόν να χρειαστούν λίγη βοήθεια και λίγο περισσότερο χρόνο για να μάθουν τις βασικές λειτουργίες της Webex, δηλ. να σηκώνουν χεράκι όταν θέλουν να μιλήσουν, να ανοίγουν/κλείνουν μικρόφωνο και κάμερα όταν τους πει ο/η εκπ/κός, να αποχωρούν από την ψηφιακή τάξη. Για όποιο παιδάκι δυσκολεύεται, παρακαλούμε να έρθετε σε συνεννόηση με τον/την εκπ/κό για να βρεθεί λύση και σε κάθε περίπτωση να έχετε υπόψη σας ότι σκοπός είναι τα παιδιά να αποκτήσουν αυτονομία στη διαχείριση της Webex.
2) Επίσης σας υπενθυμίζουμε ότι τα παιδιά χρειάζεται να συνδεθούν στην πλατφόρμα e-me του Υπουργείου Παιδείας χρησιμοποιώντας το «Όνομα Χρήστη» και τον «Κωδικό» που έχουν στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ). Η e-me είναι μια πλατφόρμα ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπ/σης όπου οι εκπ/κοί θα αναρτούν υλικό προς μελέτη και εργασίες τις οποίες τα παιδιά θα μπορούν να μελετούν/κάνουν στο χρόνο που τα εξυπηρετεί πχ νωρίς το πρωί, αργά το απόγευμα, το βράδυ, κλπ. Οι μαθητές/-τριες είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να συνδεθούν μια φορά στην e-me ώστε να τους αποστείλουν προσκλήσεις οι εκπαιδευτικοί για να συμμετέχουν στις εκεί ψηφιακές τάξεις/κυψέλες και στη συνέχεια τα παιδιά θα αποδεχτούν τις προσκλήσεις αυτές για να γίνουν μέλη της τάξης/κυψέλης.
Για το σκοπό αυτό σας ενημερώνουμε ότι ΟΛΑ τα παιδιά έχουν «Όνομα Χρήστη» και «Κωδικό» στο ΠΣΔ που είναι γνωστά καθώς:
1. είτε η εγγραφή τους στο ΠΣΔ έγινε από εσάς ,τους γονείς, την περασμένη Άνοιξη και επομένως σας είναι γνωστά τα στοιχεία
2. είτε η εγγραφή τους στο ΠΣΔ έγινε από εμάς στο σχολείο τη φετινή σχολική χρονιά και έχουμε δώσει στα παιδιά τους κωδικούς τους να τους γνωρίζουν
Παρόλα αυτά, αν για κάποιο λόγο τα παιδιά έχουν χάσει τα στοιχεία τους, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφ. του σχολείου να εκδώσουμε νέο κωδικό.
3) Τέλος, επειδή παρατηρούνται αρκετά προβλήματα σύνδεσης και ήχου κατά την ώρα του μαθήματος στην Webex, καλό είναι όποτε χάνεται ο ήχος να ‘βγαίνουν’ τα παιδιά από την ψηφιακή τάξη και να ξαναμπαίνουν. Συνήθως με αυτό τον τρόπο αποκαθίσταται το πρόβλημα.
Σας ενημερώνουμε ότι έχουμε διαθέσει 23 τάμπλετς για τις ανάγκες των μαθητών/-τριών του σχολείου μας που είχαν έλλειψη ηλεκτρονικού εξοπλισμού και λόγω αυτού αδυνατούσαν να παρακολουθήσουν τα εξ αποστάσεως μαθήματα.
Για την διάθεση των τάμπλετς υπογράφηκε πρωτόκολλο παράδοσης και παραλαβής μεταξύ της δ/ντριας του σχολείου και του εκάστοτε γονέα όπου ορίζεται ρητά ότι:
«Ο/Η παραλαβών/-ουσα αναλαμβάνει την υποχρέωση:
1. να επιστρέψει τη συσκευή στο σχολείο μόλις λήξει η αναστολή της δια ζώσης λειτουργίας των σχολικών μονάδων ή οποτεδήποτε του/της ζητηθεί από τη Διεύθυνση σχολείου, καθώς και
2. να καταβάλει αποζημίωση στο σχολείο ή να αντικαταστήσει την ηλεκτρονική συσκευή σε περίπτωση απώλειας, καταστροφής ή βλάβης της, η οποία υπερβαίνει την αναμενόμενη από τη συνήθη χρήση της ηλεκτρονικής συσκευής και δεν οφείλεται σε ελάττωμά της, καθώς και σε περίπτωση που απλώς αρνηθεί την επιστροφή της στο σχολείο μας».
Τα τάμπλετς αυτά προήλθαν από χορηγία:
1. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας που πριν 2 χρόνια μας διέθεσε έντεκα συσκευές τάμπλετ μάρκας MLS
2. της εταιρίας ΕΚΟ που τον Ιούνιο 2020 μας διέθεσε 12 τάμπλετς μάρκας HUAWEI μέσω του Δήμου Μαλεβιζίου
Ευχαριστούμε από καρδιάς το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας καθώς και την εταιρία ΕΚΟ για τη γενναιόδωρη πράξη τους. Χωρίς την συμβολή τους θα ήταν αδύνατη η παρακολούθηση της εξ αποστάσεως εκπ/σης για μεγάλη μερίδα των μαθητών/-τριών του σχολείου μας.