“Φωτιά” έχει πάρει στην εποχή της πανδημίας το ηλεκτρονικό εμπόριο και κατά συνέπεια οι εταιρείες ταχυμεταφορών, οι γνωστές μας courier , να είναι από τις ελάχιστες επιχειρήσεις που έχουν φόρτο εργασίας αυτήν την περίοδο.
Παρά το γεγονός ότι προφανώς καταβάλλονται προσπάθειες για να εξυπηρετηθούν οι πολίτες – πελάτες αυτό δε συμβαίνει πάντα. Όπως ανέφεραν πολίτες βρήκαν ειδοποιητήρια στα σπίτια τους, χωρίς ποτέ να ακούσουν κουδούνι, αφού δεν έβγαιναν έξω λόγω του lockdown.
Kι αν σε κανονικές συνθήκες ήταν απλό να μεταβούν ως τα καταστήματα των εταιρειών για να παραλάβουν τα προιόντα τους, στην περίοδο του lockdown, αυτό φαντάζει πραγματικός Γολγοθάς. Έξω από τις εταιρείες βλέπουμε καθημερινά ουρές ανθρώπων που προσπαθούν να τηρήσουν τα μέτρα, να αποφύγουν τον συνωστισμό και να παραλάβουν τα δέματα τους.
Η αλήθεια είναι πως δεν είναι πάντα εύκολο να βρεθεί το δέμα, το οποίο μπορεί τελικά να βρίσκεται και σε άλλο υποκατάστημα της ίδιας εταιρείας.
Σε κάποιες περιπτώσεις οι πολίτες που ζητούν εξηγήσεις ή απλώς πληροφορίες λαμβάνουν απαντήσεις, χωρίς απάντηση τελικά, που μόνο αγενείς θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν.