της Μίκας Ιατρίδη από την εφημερίδα Political*
Με την πολύτιμη εμπειρία της πρωτόγνωρης χρονιάς που πέρασε, κατά τη διάρκεια της οποίας διασώθηκε ένα ποσοστό του εισοδήματος που προέρχεται από τον τουρισμό, εξαιτίας της πανδημίας, η Ελλάδα ανοίγει τις πύλες της και άρτια προετοιμασμένη αναμένει να υποδεχθεί φέτος το διεθνές κοινό.
Σίγουρα ήταν σημαντικό επίτευγμα οι επιδόσεις του 2020, δεδομένων των συνθηκών που βιώσαμε, το οποίο οφείλεται στα άμεσα ανακλαστικά της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Η φετινή σεζόν χαρακτηρίζεται κι αυτή από μεγάλες προκλήσεις και το κύριο χαρακτηριστικό της θα είναι οι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής, κάτι που δικαίως προβληματίζει τους ανθρώπους της αγοράς. Όμως είναι κοινή παραδοχή πως ο εγκλεισμός λόγω των συνεχών lockdown έχει δημιουργήσει πολύ έντονη την επιθυμία της απόδρασης, πόσω μάλλον σε χώρες που το κλίμα δεν είναι ιδεατό όπως της Ελλάδας και ο ήλιος είναι ένα καθημερινό ζητούμενο!
Συνεπώς, αντιλαμβανόμαστε όλοι πως οι συνθήκες μπορεί να είναι ιδιαίτερες, όμως με την κατάλληλη προετοιμασία και αντιμετώπισή τους μπορούμε και παίζουμε καθοριστικό ρόλο και εμείς ως
χώρα στην πορεία των πραγμάτων.
Κατ’ αρχάς, να αναφερθώ στην ευρωπαϊκή πρωτοβουλία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, του οποίου η πρόταση για το πράσινο πιστοποιητικό έγινε αποδεχτή από τους ευρωπαϊκούς θεσμούς και αναμένουμε να τεθεί σε ισχύ. Αυτή η πρωτοβουλία αποδεικνύει πως στον τουρισμό η Ελλάδα συν-διαμορφώνει τις εξελίξεις και έχει πρωταγωνιστικό ρόλο, κερδίζοντας και σε ισχύ και σε αίγλη, σε επίπεδο εικόνας και ουσίας!
Επίσης, όσον αφορά την πορεία των εμβολιασμών στη χώρα μας, και πιο ειδικά τους εμβολιασμούς των νησιωτών οριζόντια, η κυβέρνηση έδειξε πως διαθέτει στρατηγική αντιμετώπισης και εξομάλυνσης των δύσκολων συνθηκών. Σημαντικότατο και καθοριστικό για την επιτυχή προστασία του τουρισμού μας από την
πανδημία είναι το πρόγραμμα «Γαλάζια Ελευθερία», που θέτει σε ισχύ τώρα η κυβέρνηση, με σκοπό να εμβολιαστούν 700.000 κάτοικοι σε 119 νησιά άμεσα.
Με άλλα λόγια, στη χώρα μας κάνουμε αγώνα δρόμου, τρέχουμε Μαραθώνιο για την ακρίβεια,
για να πετύχουμε το άνοιγμα του τουρισμού και να προσφέρουμε ασφαλή διαμονή και διακοπές
στους επισκέπτες μας. Και το κάνουμε με στρατηγική και πλάνο.
Όπως με στρατηγική επενδύουμε 22 εκατ. ευρώ το 2021 σε συνδιαφήμιση και καθαρή προβολή στο εξωτερικό, στοχευμένα, το μεγαλύτερο ποσό που έχει ποτέ προβλεφθεί. Με επιμονή,
δουλειά και υψηλό αίσθημα «φιλοξενίας» υποδεχόμαστε τους επισκέπτες μας, γιατί «All you
want is Greece»!
- Βουλευτής Δωδεκανήσου, αναπληρώτρια γενική γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Ν.Δ