Σε μια κίνηση πανικού φαίνεται πως προχωρά η Ρωσική Ομοσπονδία, η οποία εξετάζει το ενδεχόμενο να επιτρέψει την κατασκευή απαρχαιωμένων και ιδιαίτερα ρυπογόνων αυτοκινήτων.
Κοσμογονικές αλλαγές συντελούνται στη Ρωσία μετά την εισβολή της επί ουκρανικού εδάφους. Τα απόνερα του πολέμου έχουν φτάσει και στον ρωσικό αυτοκινητικό κλάδο, ο οποίος αντιμετωπίζει πρωτοφανείς καταστάσεις που τον γυρίζουν 30 χρόνια πίσω, λόγω του εμπάργκο που έχει επιβάλει στη χώρα η Δύση.
Προσχέδιο κυβερνητικού διατάγματος που εξασφάλισε υπό τη μορφή εγγράφου η εγχώρια εφημερίδα Kommersant αναφέρει ότι θα επιτραπεί η παραγωγή αυτοκινήτων που δεν θα χρειάζονται να συμμορφώνονται με κάποιο πρότυπο μέτρησης εκπομπών ρύπων.
Σε μια κίνηση πανικού φαίνεται πως προχωρά η Ρωσική Ομοσπονδία, η οποία εξετάζει το ενδεχόμενο να επιτρέψει την κατασκευή απαρχαιωμένων και ιδιαίτερα ρυπογόνων αυτοκινήτων.
Κοσμογονικές αλλαγές συντελούνται στη Ρωσία μετά την εισβολή της επί ουκρανικού εδάφους. Τα απόνερα του πολέμου έχουν φτάσει και στον ρωσικό αυτοκινητικό κλάδο, ο οποίος αντιμετωπίζει πρωτοφανείς καταστάσεις που τον γυρίζουν 30 χρόνια πίσω, λόγω του εμπάργκο που έχει επιβάλει στη χώρα η Δύση.
Προσχέδιο κυβερνητικού διατάγματος που εξασφάλισε υπό τη μορφή εγγράφου η εγχώρια εφημερίδα Kommersant αναφέρει ότι θα επιτραπεί η παραγωγή αυτοκινήτων που δεν θα χρειάζονται να συμμορφώνονται με κάποιο πρότυπο μέτρησης εκπομπών ρύπων.
Σε μια κίνηση πανικού φαίνεται πως προχωρά η Ρωσική Ομοσπονδία, η οποία εξετάζει το ενδεχόμενο να επιτρέψει την κατασκευή απαρχαιωμένων και ιδιαίτερα ρυπογόνων αυτοκινήτων.
Κοσμογονικές αλλαγές συντελούνται στη Ρωσία μετά την εισβολή της επί ουκρανικού εδάφους. Τα απόνερα του πολέμου έχουν φτάσει και στον ρωσικό αυτοκινητικό κλάδο, ο οποίος αντιμετωπίζει πρωτοφανείς καταστάσεις που τον γυρίζουν 30 χρόνια πίσω, λόγω του εμπάργκο που έχει επιβάλει στη χώρα η Δύση.
Προσχέδιο κυβερνητικού διατάγματος που εξασφάλισε υπό τη μορφή εγγράφου η εγχώρια εφημερίδα Kommersant αναφέρει ότι θα επιτραπεί η παραγωγή αυτοκινήτων που δεν θα χρειάζονται να συμμορφώνονται με κάποιο πρότυπο μέτρησης εκπομπών ρύπων.
Εφόσον εφαρμοστεί το εν λόγω μέτρο θα δοθεί χείρα βοηθείας στις αυτοκινητοβιομηχανίες της Ρωσικής Ομοσπονδίας, οι οποίες λόγω των δυτικών κυρώσεων αδυνατούν να προμηθευτούν τα απαραίτητα εξαρτήματα.
Σημειώνεται ότι τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται σήμερα στη Ρωσία πρέπει να είναι τεχνολογίας Euro 5, κάτι το οποίο κρίνεται αδύνατο μετά την πρωτοβουλία της Bosch να τερματίσει τις παραδόσεις ηλεκτρονικών εξαρτημάτων – συμπεριλαμβανομένων των Μονάδων Ελέγχου Κινητήρα (ECU) που ρυθμίζουν τις εκπομπές ρύπων.
Η πρόταση της ρωσικής κυβέρνησης έχει «πέσει» στο τραπέζι εδώ και περίπου δύο μήνες, διάστημα μέσα στο οποίο οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν κατασκευάσει περίπου 5.000 αυτοκίνητα, που δεν μπορούν να διατεθούν στην αγορά, μιας και δεν συμμορφώνονται με τα υφιστάμενα όρια ρύπων.
Υπενθυμίζεται ότι στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ και την Ιαπωνία, τα αυτοκίνητα τεχνολογίας Euro 0 επιτρέπονταν μέχρι το 1992, ενώ το πρότυπο ρύπων Euro 1 τέθηκε σε εφαρμογή το 1995.
www.carandmotor.gr