Το 1903 ένας έξυπνος γερμανός ο Άντον Κρέιντλερ (Anton Kreidler), αποφασίζει να
ξεκινήσει μια μικρή βιοτεχνία παραγωγής μεταλικών τηλεγραφικών καλωδίων κοντά
στην πόλη της Στουντγκάρδης στην Γερμανία.
Φυσικά, ο έξυπνος επιχειρηματίας δεν είχε ιδεα πως μερικά χρόνια αργότερα θα
δημιουργούσε ένα εξαιρετικό “κατασκεύασμα” που αφησε ιστoρία.
Θα ήταν η μηχανή Florett-Kreidler, ή αλλιώς γνωστή στην Ελλάδα ως “φλωρέττα”, μια
μοτοσυκλέτα που αποτέλεσε ένα “φαινόμενο” στους Ευρωπαϊκούς δρόμους μετά τον Β’
παγκόσμιο πόλεμο, φτάνοντας μάλιστα στο σημείο το 1960 η 1 στις 3 μοτοσυκλέτες
που κυκλοφορούσαν στους γερμανικούς αυτοκινητόδρομους να είναι φλωρέττες.
Η Kreidler είχε αρχικά την έδρα της στο Kornwestheim , μεταξύ του Ludwigsburg και
της Στουτγάρδης . Ιδρύθηκε το 1903 ως Kreidlers Metall- und Drahtwerke από το Anton
Kreidler και άρχισε να κατασκευάζει μοτοσικλέτες το 1951.
Ο γιος του Αντόνιου, Alfred, κατάφερε να ανοίξει εκ νέου το εργοστάσιο το 1945. Εκτός
από το ότι ήταν καλός επιχειρηματίας, ο Alfred ήταν ένας καλός εργοδότης που
φρόντιζε την ευημερία των εργαζομένων του. Είχε επίσης ιδέες πέρα από την
κατασκευή καλωδίων.
Ο Alfred ενδιαφέρθηκε για ελαφρούς κινητήρες και, το 1950, μόλις 5 χρόνια μετά το
τέλος του Β ‘Παγκοσμίου Πολέμου, υπήρχε ανάγκη για οικονομικά δίκυκλα
δίκυκλα.Εκείνη την εποχή, μόνο οι πλούσιοι θα μπορούσαν να αντέξουν τα
αυτοκίνητα.
Έτσι, ο Alfred, ο οποίος, μαζί με μερικούς φίλους, είχε ήδη κατασκευάσει
μερικούς κινητήρες κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1930, αποφάσισε ότι ήρθε η
ώρα να εμπλακεί στην κατασκευή μοτοποδηλάτων.
Το πρωτότυπο Kreidler R50 (R = Roller, Γερμανικά το σκούτερ) απέδειξε ότι το σχέδιο
ήταν βιώσιμο.Ο Gunter Markert έφτασε σε ένα χιλιόμετρο ισοδύναμο με μια
παγκόσμια περιοδεία στην R50 και ο γερμανικός τύπος ανέφερε την πρόοδό του. Η
παραγωγή του Kreidler ξεκίνησε το 1951
Στα επόμενα χρόνια, τα Kreidlers έγιναν πολύ δημοφιλείς στη Γερμανία, κυρίως λόγω
της αξιοπιστίας τους. Άλλοι λόγοι για αυτήν τη δημοτικότητα ήταν τα πολυάριθμα
αρχεία ταχύτητας 50cc που είχαν τεθεί από αυτά τα μηχανήματα.
Το 1959 το ένα τρίτο όλων των γερμανικών μοτοσυκλετών ήταν Kreidler.Στη δεκαετία
του 1970 η Kreidler είχε πολύ μεγάλη επιτυχία στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ειδικά
στην Ολλανδία οι αναβάτες Jan de Vries και Henk van Kessel ήταν επιτυχείς.
Η Kreidler δραστηριοποιήθηκε στην μοτοσικλέτα Grand Prix με μεγάλη επιτυχία στη
δεκαετία του 1970 και τη δεκαετία του 1980, κέρδισε οκτώ τίτλους παγκόσμιου
πρωταθλητή σε κατηγορία 50 cc