Στην έρευνα συμμετείχαν 564 οδηγοί, μια ομάδα αποτελούμενη από 69% οδηγούς παράδοσης φαγητού και 31% άλλους ταχυμεταφορείς.Οκτώ στους δέκα διανομείς φαγητού παραδέχονται ότι τσιμπολογούν από το φαγητό των πελατών τους. Συγκεκριμένα σύμφωνα με δημοσκόπηση που διεξήχθη από τη βρετανική εφαρμογή σχεδιασμού δρομολογίων, η μεγάλη πλειοψηφία υποστηρίζει ότι επιλέγουν τις πατάτες των πελατών ή κοτομπουκιές.
Επίσης, το 27% των διανομέων φαγητού παραδέχεται ότι οι συνομιλίες τους με τους πελάτες δεν είναι επαγγελματικού επιπέδου.
Άλλες ενέργειες που ορισμένοι διανομείς φαγητών παραδέχονται ότι κάνουν για να εξοργίσουν τους πελάτες, είναι να προκαλέσουν ζημιά στα πακέτα που μεταφέρουν (23%), να κλέψουν ορισμένα (17%) και να τα ανοίξουν και εν συνεχεία να τα ξανακλείσουν (17%).Τέλος, ορισμένοι οδηγοί παραδέχτηκαν πως κατά καιρούς αντιπαθούν τους πελάτες. Οι λόγοι που απαρίθμησαν περιλαμβάνουν κακή φιλοδώρηση, σκύλους που τους γαβγίζουν, αγενείς γείτονες, δυσεύρετες διευθύνσεις ή άτομα που είναι «υπερβολικά φιλικά».
Dikaiologitika.gr