Το ακυρωμένο ταξίδι για την Κρήτη και τα δάκρυα ενός παιδιού
Ενα οκτάχρονο κορίτσι έμεινε με δάκρυα στα μάτια μετά από καθυστέρηση 32 ωρών για τις διακοπές της οικογένειάς της στην TUI αξίας 8.000 λιρών. Η Μάρθα και η οικογένειά της σχεδίαζαν να ταξιδέψουν στο Ηράκλειο της Κρήτης, προτού η πτήση τους ακυρωθεί λόγω του «σαρωτικού» χάους στο αεροδρόμιο και της έλλειψης προσωπικού εδάφους.
Η οικογένειά της είναι μία από τις πολλές που έμειναν απογοητευμένες, καθώς περίμεναν στον διάδρομο προσγείωσης για τέσσερις ώρες πριν ο πιλότος τους πει ότι η πτήση τους ακυρώθηκε.
Η Κέιτ, 44 ετών, ο Μπεν, 45 ετών, ο Νόα, 10 ετών και η Μάρθα, 8 ετών, ενημερώθηκαν ότι η πτήση τους είχε προγραμματιστεί εκ νέου για την επόμενη ημέρα, αλλά κατά την άφιξή τους, το προσωπικό της TUI ήταν άφαντο και δεν είχε "ιδέα" για το σχέδιο αυτό. Η μητέρα της οικογένειας, Κέιτ, δήλωσε ότι η εταιρεία δεν είχε ιδέα για το τι θα συμβεί: «Η TUI είναι αηδιαστική! Η απόλυτη ανικανότητα θα έπρεπε να είναι το σλόγκαν τους! Σίγουρα δεν βάζουν "εσάς" στη μέση. Τους οδηγεί η απληστία και δεν νοιάζονται καθόλου για τους ανθρώπους που τους έχουν πληρώσει χιλιάδες λίρες για να φύγουν αυτό το εξάμηνο».
Μετά από δύο ημέρες γεμάτες άγχος, η οικογένεια επιβιβάστηκε στο αεροπλάνο, αλλά κάθισε έντρομη περιμένοντας να μάθει ότι είχε ακυρωθεί και πάλι. Αφού ο συγκυβερνήτης βοήθησε να φορτωθούν οι αποσκευές στον χώρο αποσκευών, λόγω έλλειψης προσωπικού, η οικογένεια τελικά ξεκίνησε το ταξίδι της, δύο ώρες μετά την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης.
«Όταν το αεροπλάνο τελικά απογειώθηκε, όλοι ζητωκραύγασαν. Έκλαψα – ήμουν τόσο συγκινημένη. Δεν είχα κοιμηθεί το προηγούμενο βράδυ ανησυχώντας αν θα έπρεπε να πω στα παιδιά μου ότι δεν μπορούσαν να πάνε πια διακοπές», είπε η Κέιτ.
Η μητέρα δύο παιδιών είπε ότι όταν έφτασαν στο ξενοδοχείο τους τα παιδιά της ήταν πεινασμένα και εξαντλημένα, ενώ εκείνη και ο σύζυγός της ήταν συναισθηματικά εξαντλημένοι. Εξήγησε ότι οι διακοπές, οι οποίες ήταν πλέον μικρότερες από τις προγραμματισμένες, ήταν οι πιο ακριβές διακοπές που είχαν κάνει και χρειάστηκαν χρόνια για να μαζέψουν χρήματα.
Η οικογένεια αισθάνθηκε ότι την «λήστεψαν» και εξέφρασε ότι θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να νιώσει εντάξει για την 32ωρη καθυστέρηση.
Σε ανακοίνωσή της, η TUI δήλωσε ότι δεν έχει καμία σχέση με το γεγονός ότι το ταξίδι δεν έχει ολοκληρωθεί «Ενώ κάθε καθυστέρηση και ακύρωση είναι λυπηρή, η συντριπτική πλειονότητα των πτήσεών μας εκτελούνται κανονικά, με περισσότερους από 26.000 πελάτες να απογειώνονται χθες για διακοπές. Θα θέλαμε να ζητήσουμε και πάλι συγγνώμη για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε και ευχαριστούμε τους πελάτες για την κατανόησή τους.