• Όροι Χρήσης
  • Ταυτότητα
  • Cookies και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 27 Ιουνίου, 2022
  • Είσοδος
Μαλεβιζιώτης
  • Μαλεβιζιώτης
  • Μαλεβίζι
  • Κρήτη
  • Ελλάδα
  • Αθλητικά
  • Υγεία
  • Τουρισμός
  • Πανελλήνιες
Κανένα Αποτέλεσμα
Εμφάνιση Αποτελεσμάτων
  • Μαλεβιζιώτης
  • Μαλεβίζι
  • Κρήτη
  • Ελλάδα
  • Αθλητικά
  • Υγεία
  • Τουρισμός
  • Πανελλήνιες
Κανένα Αποτέλεσμα
Εμφάνιση Αποτελεσμάτων
Μαλεβιζιώτης
Κανένα Αποτέλεσμα
Εμφάνιση Αποτελεσμάτων

ΕΟΤ και AEGEAN: Νέα συνεργασία για την τουριστική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό

23 Ιουνίου, 2022
σε Τουρισμός
Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης 1 min read
0
ΕΟΤ και AEGEAN: Νέα συνεργασία για την τουριστική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό
202
Προβολές
Share on FacebookShare on Twitter

«Explore Your Happy Place»: η νέα κοινή διαφημιστική καμπάνια από τον ΕΟΤ και την AEGEAN

Για 5η συνεχόμενη χρονιά ο ΕΟΤ και η AEGEAN ενώνουν τις δυνάμεις τους για την τουριστική προβολή της χώρας στο εξωτερικό, με μια νέα και πολύ φρέσκια διαφημιστική καμπάνια που αναδεικνύει την Ελλάδα ως τον ιδανικό τουριστικό προορισμό όλες τις εποχές του χρόνου.

Επενδύοντας στο εξαιρετικό κλίμα της Ελλάδας, στην ποικιλομορφία του τοπίου της και, κυρίως, στις διαφορετικές εμπειρίες που μπορεί να βιώσει ο επισκέπτης, ανάλογα με τις προτιμήσεις του, ο ΕΟΤ και η AEGEAN δημιούργησαν μια ελκυστική καμπάνια που στοχεύει κατευθείαν στο συναίσθημα του ταξιδιώτη. Η Ελλάδα είναι μια χώρα με πολλά πρόσωπα που προσφέρει διαφορετικού τύπου διακοπές και δεν αφήνει κανέναν ταξιδιώτη ασυγκίνητο. Η Ελλάδα μας, μπορεί να είναι το Happy Place του κάθε ταξιδιώτη! Στόχος της καμπάνιας είναι η ανάδειξη των ξεχωριστών εικόνων της χώρας και η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, μέσα από την προσέλκυση επισκεπτών σε όλες τις περιοχές κι όλες τις εποχές του χρόνου.

Όπως και στις προηγούμενες συνεργασίες τους, για τη φετινή καμπάνια «Explore Your Happy Place», ο ΕΟΤ και η AEGEAN χρησιμοποιούν με έξυπνο και δημιουργικό τρόπο σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία, προκειμένου να προωθήσουν τα σωστά μηνύματα στους επισκέπτες του εξωτερικού και να τους προσελκύσουν να επισκεφτούν την Ελλάδα. Μέσα από ένα σύντομο online quiz, γεμάτο εικόνες από τις πιο όμορφες γωνιές της χώρας, ο δυνητικός επισκέπτης δηλώνει τις προτιμήσεις και τις επιθυμίες του και ανακαλύπτει ότι το δικό του προσωπικό «Happy Place» πραγματικά υπάρχει και βρίσκεται… στην Ελλάδα! Το μόνο που μένει είναι να κλείσει τo εισιτήριό του με την AEGEAN.

Δείτε Επίσης

Μαγεμένοι αισθάνονται όσοι βρίσκονται σε αυτό το νησί.Το «κομφετί» του Αιγαίου

Μαγεμένοι αισθάνονται όσοι βρίσκονται σε αυτό το νησί.Το «κομφετί» του Αιγαίου

26 Ιουνίου, 2022
Ο Δήμος Θάσου παρουσιάζει τις ομορφιές του νησιού μέσα από ένα βίντεο

Ο Δήμος Θάσου παρουσιάζει τις ομορφιές του νησιού μέσα από ένα βίντεο

26 Ιουνίου, 2022
Γκιόλα: Η σμαραγδένια φυσική πισίνα της Ελλάδας

Γκιόλα: Η σμαραγδένια φυσική πισίνα της Ελλάδας

26 Ιουνίου, 2022
Βασίλης Κικίλιας: «Αυξημένη κατά 3,2%, σε σχέση με τον Μάιο του 2019, η τουριστική κίνηση»

Βασίλης Κικίλιας: «Αυξημένη κατά 3,2%, σε σχέση με τον Μάιο του 2019, η τουριστική κίνηση»

26 Ιουνίου, 2022

Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, επισημαίνει ότι: «Ο ΕΟΤ υλοποιεί μεθοδικά ένα στρατηγικό πλάνο προβολής του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό με στόχο, μεταξύ άλλων, την διεύρυνση της τουριστικής περιόδου. Αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής μας είναι η συνεργασία με μεγάλες αεροπορικές εταιρείες και tour operators για τη βέλτιστη προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού. Στην πολύ δύσκολη παγκόσμια συγκυρία που βιώνουμε όλοι, συμβάλλουμε στη δημιουργία των απαραίτητων συνθηκών επιπλέον ενίσχυσης, όχι μόνο του τουριστικού κλάδου, αλλά του συνόλου της εθνικής οικονομίας. Επενδύουμε σε συνεργασίες και σε δράσεις που γνωρίζουμε ότι θα αποδώσουν. Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης ΕΟΤ- AEGEAN περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πλάνο προβολής της Ελλάδας και στόχευσης σε αγορές, στις οποίες υπάρχει ενδιαφέρον και δυναμική για τη χώρας μας. Βασιζόμενη σε μία πρωτότυπη ιδέα, η φετινή καμπάνια δίνει επιπλέον κίνητρα στους ξένους επισκέπτες να επιλέξουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους. Ο κάθε ταξιδιώτης μπορεί να ανακαλύψει ότι η Ελλάδα κρύβει μέσα της το δικό του «Happy Place!»

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του Maleviziotis.gr στο Google News

Από την πλευρά της, η Διευθύντρια Marketing της AEGEAN Μαρίνα Βάλβη, ανέφερε ότι: «H AEGEAN, επί σειρά ετών, επενδύει συστηματικά σε στρατηγικές συνεργασίες που έχουν ως στόχο την προώθηση της χώρας μας. Η επιλογή μας να επενδύουμε στη δυναμική των συνεργειών, αποδίδει κάθε χρόνο ολοένα και περισσότερους καρπούς, αποδεικνύοντας πως μόνο όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας το αποτέλεσμα της προσπάθειας απογειώνεται. Με αυτό ως γνώμονα, συνεργαζόμαστε για μία ακόμη χρονιά με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού σε μια μεγάλη προσπάθεια να αναδείξουμε τις αμέτρητες ομορφιές της Ελλάδας μας. Η φετινή μας κοινή καμπάνια «Explore Your Happy Place» που τρέχει ήδη σε 11 αγορές εξωτερικού, δίνει έναν καλό λόγο σε κάθε τύπο ταξιδιώτη να επισκεφθεί τη χώρα μας και να ανακαλύψει το «Happy Place» του. Είναι η υπόσχεση ότι σε κάποιο σημείο της Ελλάδας υπάρχει ένα «Happy Place» για τον καθένα και προσκαλούμε όλους να το ανακαλύψουν. Ξεκινώντας φυσικά από το πρώτο «Happy Place» της Ελλάδας, το αεροπλάνο της AEGEAN».

Λίγα λόγια για την καμπάνια

Ανακάλυψε το δικό σου «Happy Place»!

Για τον κάθε άνθρωπο ο «ιδανικός τόπος» που θα γεμίσει την ψυχή του χαρά, γαλήνη και ευχαρίστηση είναι διαφορετικός: άλλος επιλέγει έναν ηλιόλουστο προορισμό, άλλος γοητεύεται από το τοπίο μιας μεγαλούπολης, κάποιος τρίτος ονειρεύεται ότι κάνει βόλτες ξυπόλυτος στην ακροθαλασσιά, ενώ άλλοι επιθυμούν να ζήσουν στην ησυχία του ορεινού τοπίου. Η κεντρική ιδέα είναι ότι η Ελλάδα έχει τόσο ποικιλόμορφο τοπίο και συνδυάζει με ανεπανάληπτο τρόπο τόσες μαγευτικές τοποθεσίες, που ειλικρινά μπορεί να γίνει το ιδανικό «Happy Place» για κάθε ταξιδιώτη. Αρκεί να το ανακαλύψει!

Η καμπάνια «Explore Your Happy Place» ξεκίνησε πριν μερικές εβδομάδες με ένα υπαίθριο activation στο Λονδίνο. Ένα εντυπωσιακό «Happy Place Booth», το οποίο κατασκευάστηκε εξαρχής από τον ΕΟΤ και την AEGEAN, τοποθετήθηκε στην περιοχή Southbank για 2 ημέρες και καλούσε τους περαστικούς να περάσουν μέσα για να ζήσουν μια διαδραστική ταξιδιωτική εμπειρία: με την καθοδήγηση ενός κρυμμένου αφηγητή, κάθε παίκτης απαντούσε σε μερικές ερωτήσεις προκειμένου να βρει το δικό του «Happy Place». Στο τελικό στάδιο, γινόταν η αποκάλυψη του ελληνικού προορισμού που αντιστοιχούσε στις απαντήσεις και ο παίκτης ανακάλυπτε το εντελώς προσωπικό του «Happy Place»! Όσοι συμμετείχαν σε αυτήν την πρωτότυπη δράση, είχαν τη δυνατότητα να κλείσουν εισιτήριο για τον ελληνικό προορισμό που τους αποκάλυψε το quiz (ή οποιοδήποτε άλλον προορισμό στην Ελλάδα) και να επωφεληθούν μιας έκπτωσης που άγγιζε το 40%.

Η καμπάνια απευθύνεται σε επισκέπτες από 11 βασικές αγορές του ελληνικού τουρισμού (Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Ισραήλ, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Σουηδία, Δανία και Ολλανδία) και συνεχίζεται, με προβολή σε διαδικτυακά μέσα μέχρι το τέλος του έτους (programmatic advertising με video, display, social media), καλώντας τους χρήστες να παίξουν το παραπάνω quiz στην ειδικά διαμορφωμένη σελίδα στο site της AEGEAN. Επίσης, θα προβάλλεται σε όλα τα κανάλια της AEGEAN, αξιοποιώντας τόσο την πελατειακή βάση της και τα δημοφιλή social media που διαθέτει, όσο και στα ψηφιακά κανάλια προώθησης εντός των αεροσκαφών της.

Ετικέτες: aegeanΕΟΤτουριστική προβολή
ΚοινοποίησηTweetΚοινοποίησηΑποστολή
Προηγούμενο Άρθρο

Θέλουμε νόμους να εφαρμόζονται. Εισήγηση για κύρωση κώδικα νομοθεσίας θαλασσίων ενδομεταφορών

Επόμενο Άρθρο

ΓΣΕΕ: Οδηγίες για αντιμετώπιση της θερμικής καταπόνησης των εργαζομένων

ΣχετικάΆρθρα

ΕΟΤ και AEGEAN: Νέα συνεργασία για την τουριστική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό
Τουρισμός

ΕΟΤ και AEGEAN: Νέα συνεργασία για την τουριστική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό

23 Ιουνίου, 2022
Σε νέες προσλήψεις προσωπικού προχωρά άμεσα η Aegean

Σε νέες προσλήψεις προσωπικού προχωρά άμεσα η Aegean

9 Ιουνίου, 2022
Aegean: Ενδιαφέρον για την Croatia Airlines
Social Trends

Η AEGEAN μετέφερε περισσότερους από 1 εκατ. επιβάτες τον πρώτο μήνα της νέας καλοκαιρινής περιόδου

7 Ιουνίου, 2022
«Ελλάδα… Θα θέλεις να μείνεις για πάντα!» – Η νέα καλοκαιρινή τουριστική καμπάνια της χώρας
Νἐα Τουρισμός

«Ελλάδα… Θα θέλεις να μείνεις για πάντα!» – Η νέα καλοκαιρινή τουριστική καμπάνια της χώρας

30 Μαΐου, 2022
Ο Γ.Γ. του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ του Νταβός
Νἐα Τουρισμός

Ο Γ.Γ. του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ του Νταβός

23 Μαΐου, 2022
Κοινές δράσεις Δήμου Ηρακλείου και ΕΟΤ στην  κατεύθυνση της  Βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης
Τουρισμός

Κοινές δράσεις Δήμου Ηρακλείου και ΕΟΤ στην κατεύθυνση της Βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης

11 Μαΐου, 2022
Διαβάστε Περισσότερα
Επόμενο Άρθρο
Ανοικτές αίθουσες με κλιματισμό για τις ευάλωτες ομάδες στο Ηράκλειο

ΓΣΕΕ: Οδηγίες για αντιμετώπιση της θερμικής καταπόνησης των εργαζομένων

Η τουρκική προκλητικότητα αλλάζει τα χρονοδιαγράμματα για τη θωράκιση της Κρήτης

190 εκατ. για το ναύσταθμο Σούδας για μόνιμη στάθμευσης τμήματος του στόλου του Π.Ν.

Τελευταία νέα

Χαμογελαστό βράδυ με ανέκδοτα
Life

Χαμογελαστό βράδυ με ανέκδοτα

26 Ιουνίου, 2022
Τρία ελληνικά νησιά ιδανικά για ζευγάρια
Ελλάδα

Τρία ελληνικά νησιά ιδανικά για ζευγάρια

26 Ιουνίου, 2022
"Χρυσός" ο Τεντόγλου προσγειώθηκε στα 8,32μ. και πήρε άνετα το χρυσό
Αθλητικά

"Χρυσός" ο Τεντόγλου προσγειώθηκε στα 8,32μ. και πήρε άνετα το χρυσό

26 Ιουνίου, 2022

Δημοφιλή

  • All
  • Μαλεβίζι
Το τέρας του πληθωρισμού

Το τέρας του πληθωρισμού

22 Ιουνίου, 2022
Νότια Κρήτη: Οι top παραλίες για εξωτικές βουτιές

Νότια Κρήτη: Οι top παραλίες για εξωτικές βουτιές

24 Ιουνίου, 2022
Συλλυπητήρια Κουράκη για την απώλεια της Ειμαρμένης Κεφαλογιάννη

Σήμερα η κηδεία του Γιάννη Μαρκογιαννάκη στο Τσαλικάκη

21 Ιουνίου, 2022
Αντιγόνη Ανδρεαδάκη: Δύναμη ψυχής- «Στατιστικά ήμουν μια από τις εκατομμύρια γυναίκες που διαγιγνώσκονται με καρκίνο»

Αντιγόνη Ανδρεαδάκη: Δύναμη ψυχής- «Στατιστικά ήμουν μια από τις εκατομμύρια γυναίκες που διαγιγνώσκονται με καρκίνο»

23 Ιουνίου, 2022
Νίκος Σκουλάς: Έρχονται το επόμενο διάστημα μεγάλα και σημαντικά έργα για το Μαλεβίζι ( Εικόνες, Βίντεο)

Νίκος Σκουλάς: Έρχονται το επόμενο διάστημα μεγάλα και σημαντικά έργα για το Μαλεβίζι ( Εικόνες, Βίντεο)

23 Ιουνίου, 2022
Μεγάλη φωτιά στο Βουλισμένο Αλώνι  Μαλεβίζιου

Μεγάλη φωτιά στο Βουλισμένο Αλώνι Μαλεβίζιου

21 Ιουνίου, 2022
Νεκρός 5χρονος – Τον ξέχασε στο αυτοκίνητο η μητέρα του 3 ώρες, ενώ ετοίμαζε πάρτι

Νεκρός 5χρονος – Τον ξέχασε στο αυτοκίνητο η μητέρα του 3 ώρες, ενώ ετοίμαζε πάρτι

21 Ιουνίου, 2022
Φωτογραφίες και βίντεο από τη φωτιά στο Βουλισμένο αλώνι

Φωτογραφίες και βίντεο από τη φωτιά στο Βουλισμένο αλώνι

21 Ιουνίου, 2022
Το Μαλεβίζι Έγινε Μεγαλύτερο – Συγκίνηση στην τελετή ονοματοδοσίας του θεάτρου Γαζίου σε «Θέατρο Μίκης Θεοδωράκης»-Εικόνες, Βίντεο

Το Μαλεβίζι Έγινε Μεγαλύτερο – Συγκίνηση στην τελετή ονοματοδοσίας του θεάτρου Γαζίου σε «Θέατρο Μίκης Θεοδωράκης»-Εικόνες, Βίντεο

22 Ιουνίου, 2022
Σήφης Μιγάδης: Ο Κρητικός πιλότος που έκανε στην άκρη τον χάρο-Εικόνες, βίντεο

Σήφης Μιγάδης: Ο Κρητικός πιλότος που έκανε στην άκρη τον χάρο-Εικόνες, βίντεο

24 Ιουνίου, 2022
MMALEVIZIOTIS.GR

Τα νέα του Μαλεβιζίου, της Κρήτης & ειδήσεις από την Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο με συνεχή ροή ειδήσεων σε πολιτισμό,κοινωνία,αθλητισμό,οικονομία

Ακολουθήστε μας

Αναζήτηση Κατηγοριών

  • Gossip
  • Life
  • Social Trends
  • Uncategorized
  • Αθλητικά
  • Άλλα Αθλήματα
  • Απόψεις
  • Γεωργία
  • Γυναίκα
  • Δημοφιλή
  • Διατροφή – Συνταγές
  • Ειδήσεις
  • Ειδήσεις που ενδιαφέρουν
  • Εκπαίδευση
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Εργασία
  • Η άλλη Κρήτη
  • Η Φωτογραφία της ημέρας
  • Ηράκλειο
  • Θρησκεία
  • Ιατρικά
  • Κοινωνία
  • Κόσμος
  • Κρήτη
  • Λασίθι
  • Μαλεβίζι
  • Μαλεβιζιώτης Θέμα
  • Μουσική
  • Μπάσκετ
  • Νἐα Τουρισμός
  • Οικονομία
  • Πανελλήνιες
  • Πανελλήνιες 2022
  • Ποδόσφαιρο
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Ρέθυμνο
  • Τα σχολιανά μας
  • Ταξίδια
  • Τεχνολογία
  • Τοπικά
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Χανιά

Μαλεβίζι

Ο Λυχνοστάτης μετακόμισε από το Ηράκλειο στο Κεραμούτσι

Ο Λυχνοστάτης μετακόμισε από το Ηράκλειο στο Κεραμούτσι

26 Ιουνίου, 2022
Διαρρήκτης συνελήφθη στην Αμουδάρα για παραβιάσεις του Κ.Ο.Κ.

Διαρρήκτης συνελήφθη στην Αμουδάρα για παραβιάσεις του Κ.Ο.Κ.

26 Ιουνίου, 2022
Κάτοικος Κρουσώνα παραμένει ο Καλαϊτζάκης

Κάτοικος Κρουσώνα παραμένει ο Καλαϊτζάκης

26 Ιουνίου, 2022
Κρήτη: Χτύπησε άνδρα με κατσαβίδι και παρέσυρε με το αμάξι την γυναίκα του

Κρήτη: Χτύπησε άνδρα με κατσαβίδι και παρέσυρε με το αμάξι την γυναίκα του

26 Ιουνίου, 2022
  • Όροι Χρήσης
  • Ταυτότητα
  • Cookies και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία

© 2021 Maleviziotis.gr - Powered by IMMKO.

Κανένα Αποτέλεσμα
Εμφάνιση Αποτελεσμάτων
  • Μαλεβιζιώτης
  • Μαλεβίζι
  • Κρήτη
  • Ελλάδα
  • Αθλητικά
  • Υγεία
  • Τουρισμός
  • Πανελλήνιες
    • Πανελλήνιες 2022

© 2021 Maleviziotis.gr - Powered by IMMKO.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Προσθήκη Νέας Playlist