Ολοκληρώθηκαν το Σάββατο οι 44 διαδρομές ή τα 22 δρομολόγια του πλοίου Daleela από και προς το λιμάνι Λεμεσού στο λιμάνι Πειραιά. Η ακτοπλοϊκή σύνδεση Κύπρου-Ελλάδας επέστρεψε μετά από 21 χρόνια και πρόσφερε μεγάλο ενθουσιασμό και ικανοποίηση, δίνοντας παράλληλα και εναλλακτική επιλογή ταξιδιού σε όσους για διάφορους λόγους δεν μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τα αεροπλάνα.
Το Daleela ξεκίνησε τα ξημερώματα της Παρασκευής από το λιμάνι Πειραιά και μετά από ένα ταξίδι 30 ωρών θα φτάσει στο λιμάνι της Λεμεσού, κλείνοντας τον κύκλο του πρώτου χρόνου του εγχειρήματος. Υπενθυμίζεται, πως η ακτοπλοϊκή σύνδεση Κύπρου-Ελλάδας ξεκίνησε έπειτα από πρωτοβουλία του Υφυπουργείου Ναυτιλίας το οποίο χρηματοδοτεί μέσω ευρωπαϊκού κονδυλίου και το κόστος της διαδρομής.
Το γεγονός ότι υπάρχει μια μεγάλη χρηματοδότηση, συνέβαλε καθοριστικά και στην ύπαρξη των πολύ χαμηλών ναύλων, δίνοντας την ευκαιρία σε χιλιάδες κόσμου να ταξιδέψει.
Από το πρώτο δρομολόγιο στις 19 Ιουνίου μέχρι και σήμερα ταξίδεψαν συνολικά 9.500 επιβάτες και 2.400 οχήματα, αριθμός που κρίνεται εξαιρετικά ικανοποιητικός και ενθουσίασε άπαντες. Μιλώντας στην «Π» ο Χαράλαμπος Μανώλη εκ μέρους της διαχειρίστριας εταιρείας, αρχικά ευχαρίστησε όλο τον κόσμο που ταξίδεψε φέτος με το πλοίο και τους έδειξε εμπιστοσύνη. Ακολούθως, αναφέρθηκε στον εντυπωσιακό αριθμό επιβατών που ταξίδεψαν, λέγοντας χαρακτηριστικά πως οι αρχικές εκτιμήσεις μιλούσαν για έναν μέσο όρο 50-100 επιβάτες ανά ταξίδι, ενώ τελικά ο μέσος όρος ξεπέρασε τα 200 άτομα ανά διαδρομή. Οι περισσότεροι ταξίδεψαν τον Αύγουστο, ενώ υπάρχει ακόμα κόσμος που ρωτά για του χρόνου. «Μας χαροποιεί πολύ αυτή η ανταπόκριση και μας γεμίζει και ευθύνες για του χρόνου» ήταν το χαρακτηριστικό σχόλιο.
Ώρα απολογισμού
Σύμφωνα με τον κ. Μανώλη, είναι μάλλον σίγουρο ότι και του χρόνου θα εκτελεί τις διαδρομές το πλοίο Daleela. «Θα γίνουν εκ νέου 22 διαδρομές και υπολογίζουμε ότι κάπου μεταξύ τα μέσα Μαΐου και αρχές Ιουνίου θα ξεκινήσουμε και πάλι».
Τώρα, σχετικά με το πότε θα ξεκινήσουν οι νέες κρατήσεις ανέφερε πως είναι αρκετά νωρίς αλλά υπολογίζεται για την αρχή του 2023. «Τώρα είναι η ώρα για περισυλλογή, να κάνουμε τον απολογισμό μας, να δούμε τι πήγε λάθος και τι σωστά και του χρόνου να βελτιωθούμε για να μπορούμε να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες του κόσμου» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Το στοίχημα για τον κ. Μανώλη είναι τι θα γίνει όταν δεν θα μπορεί να χρηματοδοτείται το πλοίο. Εξήγησε, ότι η χρηματοδότηση δίνει τη δυνατότητα για πολύ χαμηλές τιμές. Αν όμως ο κόσμος συνεχίζει να αγκαλιάζει αυτή την προσπάθεια είναι αισιόδοξος ότι θα συνεχιστεί.
«Φέτος υπήρχε πολύ μεγάλος ενθουσιασμός, ελπίζουμε και τα επόμενα χρόνια να συνεχίσουμε στους ίδιους αριθμούς», σχολίασε.