• Όροι Χρήσης
  • Ταυτότητα
  • Cookies και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 30 Μαρτίου, 2023
  • Είσοδος
Μαλεβιζιώτης
  • Μαλεβιζιώτης
  • Μαλεβίζι
  • Κρήτη
  • Ελλάδα
  • Αθλητικά
  • Υγεία
  • Τουρισμός
  • Πανελλήνιες
Κανένα Αποτέλεσμα
Εμφάνιση Αποτελεσμάτων
  • Μαλεβιζιώτης
  • Μαλεβίζι
  • Κρήτη
  • Ελλάδα
  • Αθλητικά
  • Υγεία
  • Τουρισμός
  • Πανελλήνιες
Κανένα Αποτέλεσμα
Εμφάνιση Αποτελεσμάτων
Μαλεβιζιώτης
Κανένα Αποτέλεσμα
Εμφάνιση Αποτελεσμάτων

Τα δύο πιο τραγικά σιδηροδρομικά δυστυχήματα που συγκλόνισαν την Ελλάδα

1 Μαρτίου, 2023
σε Ελλάδα, Μαλεβιζιώτης Θέμα
Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης 2 mins read
0
Τα δύο πιο τραγικά σιδηροδρομικά δυστυχήματα που συγκλόνισαν την Ελλάδα
6
Κοινοποιήσεις
296
Προβολές
Share on FacebookShare on Twitter
Διαφήμιση

Δείτε Επίσης

Διακοπές ρεύματος: Πότε και με τι ποσά θα αποζημιώνονται οι καταναλωτές

Τιμολόγια ρεύματος: Απορρίφθηκαν οι αγωγές για ακύρωση της ρήτρας αναπροσαρμογής

30 Μαρτίου, 2023
Οριστικά εκτός ψηφοδελτίων ΝΔ οι Νικολάου, Σπυράκη και Χειμάρρας

Οριστικά εκτός ψηφοδελτίων ΝΔ οι Νικολάου, Σπυράκη και Χειμάρρας

30 Μαρτίου, 2023
Τέμπη: Ποιους «δείχνει» ως υπαίτιους της τραγωδίας ο επιθεωρητής του ΟΣΕ – Το υπόμνημα 80 σελίδων (Βίντεο)

Τέμπη: Ποιους «δείχνει» ως υπαίτιους της τραγωδίας ο επιθεωρητής του ΟΣΕ – Το υπόμνημα 80 σελίδων (Βίντεο)

30 Μαρτίου, 2023
Πότε οι δύο Πακιστανοί θα «χτυπούσαν» το εστιατόριο – Διάλογοι «φωτιά» – εβραϊκή συναγωγή στου Ψυρρή (Βίντεο)

Πότε οι δύο Πακιστανοί θα «χτυπούσαν» το εστιατόριο – Διάλογοι «φωτιά» – εβραϊκή συναγωγή στου Ψυρρή (Βίντεο)

30 Μαρτίου, 2023

Στα χρόνια της Χούντας, το 1968 και το 1972 έγιναν δύο συγκλονιστικά δυστυχήματα με αμαξοστοιχίες στο Δερβένι και στη Λάρισα

Δυστυχώς η τραγωδία στα Τέμπη με πολλούς νεκρούς και τραυματίες, δεν είναι η μοναδική που συμβαίνει στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας. Τουλάχιστον 2 πολύνεκρα δυστυχήματα έχουν συμβεί βάφοντας με αίμα τον ελληνικό σιδηρόδρομο.

Το τραγικό δυστύχημα στο Δερβένι (30/9/1968)

Τη Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 1968 δύο αμαξοστοιχίες ξεκίνησαν από την Κυπαρισσία για την Αθήνα με μιάμιση ώρα διαφορά μεταξύ τους και 2.500 επιβάτες η καθεμία. Επρόκειτο στη συντριπτική τους πλειοψηφία για ψηφοφόρους, που είχαν πάει να ψηφίσουν στο δημοψήφισμα για το Σύνταγμα της Ελλάδας, το οποίο είχε διεξαχθεί την προηγούμενη μέρα. Θυμίζουμε ότι πρόκειται για ‘’δημοψήφισμα’’, που έγινε από τη χούντα των Συνταγματαρχών η οποία βρισκόταν τότε στην εξουσία.

Στις 15.15 η πρώτη αμαξοστοιχία, η 304 αναχώρησε ,από την Πάτρα και στις 18.20 περίπου βρισκόταν ένα χιλιόμετρο μετά από το Δερβένι Κορινθίας. Η αμαξοστοιχία αυτή ήταν ταχεία και σταματούσε σε όλους τους σταθμούς.

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του Maleviziotis.gr στο Google News

Η δεύτερη αμαξοστοιχία, η 306 ξεκίνησε από την Πάτρα στις 16.24. Επρόκειτο για υπερταχεία, η οποία σταματούσε μόνο στους μεγάλους σταθμούς. Ενώ λοιπόν η 304 βρισκόταν κοντά στο Δερβένι ξαφνικά κάποια ή κάποιος τράβηξε τον μοχλό του σήματος κινδύνου. Ο μηχανοδηγός ελάττωσε ταχύτητα και το τρένο ακινητοποιήθηκε. Ποιος όμως ‘’τράβηξε’’ το σήμα κινδύνου; Γράφτηκαν διάφορα στον τύπο της εποχής. Ένας ναύτης λιποθύμησε και πανικόβλητη μια γυναίκα τράβηξε το σήμα κινδύνου. Μια ηλικιωμένη γυναίκα λιποθύμησε κι ένας επιβάτης έσυρε τη λαβή του κινδύνου. Μια ετοιμόγεννη γυναίκα λόγω του συνωστισμού λιποθύμησε και ένας ναύτης προκάλεσε την ακινητοποίηση της αμαξοστοιχίας. Κανείς δεν γνωρίζει ποια είναι η πραγματικότητα από όλα αυτά. Όπως και να ‘χει ,το τρένο σταμάτησε. Οι σιδηροδρομικοί υπάλληλοι κατέβηκαν και αφού τοποθέτησαν προειδοποιητικό σήμα στο πίσω μέρος του τρένου για να ενημερώσουν τον μηχανοδηγό της 306 ,προσπάθησαν να δουν τι ακριβώς είχε γίνει με το σήμα κινδύνου.


Στο μεταξύ η αμαξοστοιχία 306 πλησίαζε. Μαζί με τον μηχανοδηγό και τον βοηθό του στον χώρο της μηχανής βρισκόταν ένας ακόμη μηχανοδηγός, που είχε ανεβεί στην Πάτρα, και ο οποίος , αν και αδειούχος ,ανέλαβε να οδηγήσει το τρένο για να ξεκουράσει τον συνάδελφό του καθώς και ένας ακόμα σιδηροδρομικός.

Όπως έγραψε η εφημερίδα ‘’Πελοπόννησος’’ οι 4 σιδηροδρομικοί είχαν πιάσει την κουβέντα και η 306 κινούνταν με ταχύτητα μεγαλύτερη των 50 χιλιομέτρων. Έτσι ήταν αναμενόμενο να μην δουν το προειδοποιητικό σήμα που είχαν τοποθετήσει οι αρμόδιοι της 304. Όταν οι μηχανοδηγοί της 306 αντιλήφθηκαν την ακινητοποιημένη αμαξοστοιχία ήταν πολύ αργά. Οι αγωνιώδεις προσπάθειές τους να ακινητοποιήσουν το τρένο απέτυχαν. Η μηχανή της 306 έπεσε πάνω στο τελευταίο βαγόνι της 304, το οποίο μεταβλήθηκε σε μια άμορφη μάζα ,ενώ τρία ακόμα βαγόνια εκτροχιάστηκαν.

Οι κάτοικοι του Δερβενίου άκουσαν ένα εκκωφαντικό θόρυβο και ουρλιαχτά. Νόμισαν ότι κάποιο τρένο έπεσε στον ποταμό Ζαχολίτικο και έσπευσαν να βοηθήσουν. Οι εικόνες που αντίκρισαν ήταν εφιαλτικές. Προσπάθησαν με κάθε τρόπο, αφού ξεπέρασαν το αρχικό σοκ να βοηθήσουν τους επιβάτες του τρένου. Σύντομα στρατιώτες του Μηχανικού από το Λουτράκι, αστυνομικοί, γιατροί και νοσηλευτές έφτασαν στο σημείο της τραγωδίας.

Ο απολογισμός ήταν τραγικός: 34 νεκροί και περισσότεροι από 150 τραυματίες στη χειρότερη σιδηροδρομική τραγωδία όλων των εποχών στη χώρα μας…

Η σιδηροδρομική αυτή τραγωδία είχε όμως, κατά κάποιο τρόπο και συνέχεια. Ανάμεσα στους επιβάτες του τρένου ήταν ο 14χρονος τότε Γιάννης Τσούτσικος και η 3χρονη ετεροθαλής αδελφή του Έλενα. Μαζί με τη μητέρα τους και τον πατριό του Τούτσικου και πατέρα της Έλενας, Γιάννη Χαραλαμπόπουλο είχαν μεταβεί στο χωριό τους στην Πελοπόννησο για να ψηφίσουν οι γονείς τους. Ξαφνικά ο Γιάννης είδε την αμαξοστοιχία 306 να έρχεται ‘’αφρενάριστη’’ κατά πάνω τους. Ενστικτωδώς ο 14χρονος πήρε στην αγκαλιά του την μικρή Έλενα και πήδηξε από το βαγόνι. Τα δύο παιδιά γλίτωσαν με ελαφρά τραύματα, όμως η μητέρα τους και ο πατέρας της Έλενας, πατριός του Τσούτσικου, σκοτώθηκαν.

Η επόμενη μέρα ήταν πολύ δύσκολη για τα δύο παιδιά. Ο πατέρας του Γιάννη είχε πεθάνει πριν μερικά χρόνια. Έτσι φιλοξενήθηκε αρχικά σε σπίτι συγγενών του στον Πύργο, ενώ η Έλενα υιοθετήθηκε από ένα ζευγάρι εκπαιδευτικών.

Το τραγικό δυστύχημα στον Δοξαρά Λάρισας (16/1/1972)

Λίγα χρόνια αργότερα, στη Θεσσαλία, από τη μετωπική σύγκρουση δύο τρένων, μεταξύ των σιδηροδρομικών σταθμών του Δοξαρά (Λάρισας) και των Ορφανών (Καρδίτσας), 21 (ή 19 σύμφωνα με άλλες πηγές) άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και δεκάδες άλλοι τραυματίστηκαν.
Το ένα τρένο είχε ξεκινήσει στις 13.30 από τη Θεσσαλονίκη, με προορισμό την Αθήνα, ενώ το άλλο, στις 9:30 από τον Πειραιά με προορισμό τη συμπρωτεύουσα.
Δύο Πειραιώτες μηχανοδηγοί, οι Πολίτης και Σταματίου παρέλαβαν τη ντιζελάμαξα ALCO.A323 και κατευθύνθηκαν στον σιδηροδρομικό σταθμό της Θεσσαλονίκης.
Εκεί, η Α323, μπαίνει επικεφαλής του τρένου που πριν λίγο είχε φτάσει με μικρή καθυστέρηση από το Μόναχο. Τελικός προορισμός για την υπερταχεία απολύτου προτεραιότητας «Ακρόπολις Εξπρές», ήταν η Αθήνα. Στις 13.30, το «Ακρόπολις», ξεκίνησε από τη συμπρωτεύουσα. Με σχετικά μεγάλη καθυστέρηση, το «Ακρόπολις» έφτασε στη Λάρισα, όπου έκανε μία σύντομη στάση και συνέχισε την πορεία του.
Λίγα λεπτά αργότερα, ο σταθμάρχης Παλαιοφαρσάλου, δίνει εντολή αναχώρησης στην αμαξοστοιχία 121, Πειραιά-Θεσσαλονίκης, γνωστότερη σαν «πόστα».
Επρόκειτο για ένα τρένο που έκανε στάση σε όλους τους σταθμούς. Πίσω από την ντιζελομηχανή της, βρισκόταν ένα βαγόνι-ταχυδρομείο ιταλικής κατασκευής, δύο επίκουρες κλειστές φορτάμαξες και δύο επιβατάμαξες. Στη μία από αυτές, επέβαιναν 30 στρατιώτες του Πυροβολικού, που από τη Θήβα πήγαιναν με μετάθεση σε μονάδες της Βόρειας Ελλάδας.

Η διασταύρωση των δύο τρένων, προγραμματίστηκε να γίνει είτε στο σταθμό των Ορφανών, είτε στον σταθμό του Δοξαρά. Οι δύο σταθμάρχες, Νικόλαος Γκέκας των Ορφανών και Δημήτριος Παπαδόπουλος του Δοξαρά, διαφωνούσαν μεταξύ τους, καθώς ο ένας ήθελε να γίνει η διασταύρωση στον σταθμό του άλλου. Τη διαφωνία τους κλήθηκε να επιλύσει ο ρυθμιστής κίνησης των τρένων Γεώργιος Χαλιώτης, από την Αθήνα.

Οι συνεννοήσεις μεταξύ των τριών υπαλλήλων του ΟΣΕ, δεν είχαν αποτέλεσμα, καθώς δεν υπήρχαν σύγχρονα συστήματα επικοινωνίας. Το «Ακρόπολις», πέρασε κανονικά από τον Δοξαρά, χωρίς να σταματήσει, καθώς είχε προτεραιότητα, ενώ και ο Γκέκας έδωσε εντολή να ξεκινήσει η «πόστα» από τα Ορφανά!
Τα δύο τρένα πλέον, μόνο με ένα θαύμα δεν θα συγκρούονταν. Στο μεταξύ, ο βοηθός μηχανοδηγός τις 121 Σακελλαρίου, έχοντας δεχτεί παράπονα από τον προϊστάμενο της «πόστας», ότι υπήρχε πρόβλημα θέρμανσης, άφησε τη θέση του και πήγε στο μηχανοστάσιο να δει την ατμογεννήτρια. Έτσι, ο μηχανοδηγός Σύρμας, που καθόταν δεξιά, δεν είχε ορατότητα προς τα αριστερά, απ’ όπου ερχόταν η υπερταχεία.

Έχει γραφτεί, ότι οι μηχανοδηγοί της Α323, άκουγαν στο ραδιόφωνο την αναμετάδοση του αγώνα ποδοσφαίρου Πανιώνιου-Ολυμπιακού, που διεξαγόταν εκείνη τη μέρα (και όχι Ολυμπιακού-Παναθηναϊκού όπως αναγράφεται σε κάποια σάιτ, υπάρχει και σχετικό βίντεο στο διαδίκτυο με το γκολ του Υβ Τριαντάφυλλου που έδωσε τη νίκη στον Ολυμπιακό…) και πιθανότατα ήταν απορροφημένοι. Ένας βοσκός, από ένα γειτονικό ύψωμα βλέποντας τα δύο τρένα να πλησιάζουν το ένα το άλλο, έβγαλε την κάπα του και έκανε νόημα στους μηχανοδηγούς του «Ακρόπολις». Αυτοί νόμισαν ότι τους χαιρετάει και ανταπέδωσαν τον χαιρετισμό! Σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, το «Ακρόπολις», με ταχύτητα 100 km/h, και η Α121 συγκρούστηκαν μετωπικά. Η ντιζελομηχανή του «Ακρόπολις» συνέθλιψε τη μηχανή της «πόστας», ενώ και τα τρία πρώτα βαγόνια της, έγιναν συντρίμμια. Στον παγωμένο θεσσαλικό κάμπο,μέσα στο χιονόνερο,21 άνθρωποι άφησαν την τελευταία τους πνοή και περισσότεροι από 40 τραυματίστηκαν.Η νέα σιδηροδρομική τραγωδία,συγκλόνισε ολόκληρη τη χώρα.

Ετικέτες: εκτροχιασμόςΕκτροχιασμός τρένουΛάρισαΤέμπητρένο
Κοινοποίηση2Tweet2Κοινοποίηση1Αποστολή
Προηγούμενο Άρθρο

Σύγκρουση τρένων: «Βρήκαμε στα χωράφια 4 με 5 ανθρώπους που δεν ήταν στην ζωή»

Επόμενο Άρθρο

Τριήμερο εθνικό πένθος με απόφαση του πρωθυπουργού για τα θύματα της σιδηροδρομική τραγωδίας

ΣχετικάΆρθρα

Τέμπη: Ποιους «δείχνει» ως υπαίτιους της τραγωδίας ο επιθεωρητής του ΟΣΕ – Το υπόμνημα 80 σελίδων (Βίντεο)
Ελλάδα

Τέμπη: Ποιους «δείχνει» ως υπαίτιους της τραγωδίας ο επιθεωρητής του ΟΣΕ – Το υπόμνημα 80 σελίδων (Βίντεο)

30 Μαρτίου, 2023
Νομοσχέδιο για τα Τέμπη, με το κυβερνητικό βλέμμα στραμμένο στις ρουσφετολογικές εξυπηρετήσεις (video)
Εκλογές 2023

Νομοσχέδιο για τα Τέμπη, με το κυβερνητικό βλέμμα στραμμένο στις ρουσφετολογικές εξυπηρετήσεις (video)

30 Μαρτίου, 2023
Aλ. Τσίπρας: Ο δρόμος της συγκάλυψης τελείωσε στα Τέμπη, δεν ανέχεται άλλη συγκάλυψη η κοινωνία
Ελλάδα

Aλ. Τσίπρας: Ο δρόμος της συγκάλυψης τελείωσε στα Τέμπη, δεν ανέχεται άλλη συγκάλυψη η κοινωνία

30 Μαρτίου, 2023
Τέμπη: Συγκλονιστικές οι εικόνες – Πυροσβέστες ψάχνουν μέσα στα διαλυμένα βαγόνια
Ελλάδα

Τραγωδία στα Τέμπη: Οργή από τις οικογένειες μετά την επιστροφή του αντίτιμου του εισιτηρίου γιατί το ταξίδι «δεν ολοκληρώθηκε»

30 Μαρτίου, 2023
Μία ελληνική πόλη στις πιο φτηνές του κόσμου για να κατοικείς
Social Trends

Μία ελληνική πόλη στις πιο φτηνές του κόσμου για να κατοικείς

30 Μαρτίου, 2023
«Μισώ τη μαμά μου που μπήκε σε εκείνο το τρένο» – Συγκλονίζει ο 8χρονος γιος θύματος των Τεμπών
Social Trends

«Μισώ τη μαμά μου που μπήκε σε εκείνο το τρένο» – Συγκλονίζει ο 8χρονος γιος θύματος των Τεμπών

29 Μαρτίου, 2023
Διαβάστε Περισσότερα
Επόμενο Άρθρο
Τριήμερο εθνικό πένθος με απόφαση του πρωθυπουργού για τα θύματα της σιδηροδρομική τραγωδίας

Τριήμερο εθνικό πένθος με απόφαση του πρωθυπουργού για τα θύματα της σιδηροδρομική τραγωδίας

Τέμπη: Η καταραμένη Κοιλάδα – Τα πολύνεκρα δυστυχήματα το 1999, το 2003 και το 2023

Τέμπη: Η καταραμένη Κοιλάδα - Τα πολύνεκρα δυστυχήματα το 1999, το 2003 και το 2023

Τελευταία νέα

"2ος Πανελλήνιος διαγωνισμός συγγραφής και ερμηνείας πρωτότυπου μονολόγου επί σκηνή
Life

"2ος Πανελλήνιος διαγωνισμός συγγραφής και ερμηνείας πρωτότυπου μονολόγου επί σκηνή

30 Μαρτίου, 2023
Συνάντηση Περιφερειάρχη Κρήτης με το νέο Διοικητή της ΣΕΑΠ
Ειδήσεις που ενδιαφέρουν

Συνάντηση Περιφερειάρχη Κρήτης με το νέο Διοικητή της ΣΕΑΠ

30 Μαρτίου, 2023
Ένα έξυπνο ρομπότ «γεννιέται» στη Σίνδο από τρεις νέους επιστήμονες για να βοηθήσει αγρότες
Απόψεις

Πρόταση συνδεδεμένης για την ελιά και τον αμπελώνα της Κρήτης, μέσω της αίτησης Ενιαίας Ενίσχυσης.

30 Μαρτίου, 2023
Διαφήμιση

Δημοφιλή

  • All
  • Μαλεβίζι
Άφησε τον «Υπαρκτό Παράδεισο» του Δήμου Μαλεβιζίου η Νίκη Μπελαδάκη

Άφησε τον «Υπαρκτό Παράδεισο» του Δήμου Μαλεβιζίου η Νίκη Μπελαδάκη

23 Μαρτίου, 2023
Επίδομα ακρίβειας: Ποιοι δικαιούνται τα 250 ευρώ – Πότε θα γίνουν οι πληρωμές

ΔΥΠΑ: Έκτακτο επίδομα 1.000 ευρώ σε ανέργους – Πότε πληρώνεται

21 Μαρτίου, 2023
Ο "βολευτής"

Ο "βολευτής"

27 Μαρτίου, 2023
25η Μαρτίου Παρέλαση Γάζι: Ξάφνιασαν τους «μεγάλους» και κέρδισαν το πιο ζεστό χειροκρότημα

25η Μαρτίου Παρέλαση Γάζι: Ξάφνιασαν τους «μεγάλους» και κέρδισαν το πιο ζεστό χειροκρότημα

25 Μαρτίου, 2023
Αναστάτωση και προβληματισμός στα Καλέσα μετά την παραίτηση του Μιχάλη Αλμπαντάκη

Αναστάτωση και προβληματισμός στα Καλέσα μετά την παραίτηση του Μιχάλη Αλμπαντάκη

26 Μαρτίου, 2023
Στο σκαμνί 29χρονος βοσκός, που κατηγορείται ότι ασέλγησε σε αγοράκι

Λυράρης με καταγωγή από το Μαλεβίζι ο βιαστής και μαστροπός του 11χρονου αγοριού στο Ηράκλειο

27 Μαρτίου, 2023
Ηράκλειο: Αυτός είναι ο 66χρονος λυράρης που βίαζε και εξέδιδε τον 11χρονο

Ηράκλειο: Αυτός είναι ο 66χρονος λυράρης που βίαζε και εξέδιδε τον 11χρονο

27 Μαρτίου, 2023
«Μπορεί να ξέραμε τι είχε κάνει και να μην τον είχα αρπάξει εγώ ο ίδιος και δεν ξέρω τι θα του έκανα;»: Η «απολογία» του Κανάκη

Σκουπίδια Μαλεβίζι : « Επικό Τρολάρισμα» από το Ράδιο Αρβύλα για την Αγία Πελαγία

29 Μαρτίου, 2023
Πότε πέφτει του Αγίου Γεωργίου 2021 – Γιατί είναι «κινητή» γιορτή

Πότε πέφτει του Αγίου Γεωργίου 2023 – Γιατί είναι «κινητή» γιορτή

12 Ιανουαρίου, 2023
Μίλησε ο 18χρονος που κατηγορείται ότι βίασε τον 13χρονο αδερφό του!

Συγκλονισμένο το Μαλεβίζι από την σύλληψη του γνωστού Λυράρη για βιασμό

27 Μαρτίου, 2023
MMALEVIZIOTIS.GR

Τα νέα του Μαλεβιζίου, της Κρήτης & ειδήσεις από την Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο με συνεχή ροή ειδήσεων σε πολιτισμό,κοινωνία,αθλητισμό,οικονομία

Ακολουθήστε μας

Αναζήτηση Κατηγοριών

  • Uncategorized
  • Μαλεβίζι
  • Μαλεβιζιώτης Θέμα
  • Κρήτη
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητικά
  • Gossip
  • Life
  • Social Trends
  • Απόψεις
  • Η άλλη Κρήτη
  • Η Φωτογραφία της ημέρας
  • Πανελλήνιες
  • Τα σχολιανά μας
  • Τουρισμός
  • Υγεία

Μαλεβίζι

Υπάρχουν «σταθμάρχες» και στο Μαλεβίζι

48ωρη απεργία των συμβασιούχων των Δήμων του νομού Ηρακλείου

30 Μαρτίου, 2023
Σοκ στην Εύβοια: 39χρονος Ινδός βίασε 14χρονο αγόρι

Μαλεβίζι – βιασμός ανηλίκου: «Καίνε» τρία άτομα οι περιγραφές του 16χρονου

30 Μαρτίου, 2023
Αφιέρωμα στο Καβροχώρι και τους ανθρώπους του από την εκπομπή «Ένας Παράδεισος Υπαρκτός»

Αφιέρωμα στο Καβροχώρι και τους ανθρώπους του από την εκπομπή «Ένας Παράδεισος Υπαρκτός»

30 Μαρτίου, 2023
Βιασμός 15χρονου στο Ίλιον: Στη φυλακή τρεις 15χρονοι – Σοκαριστική απολογία

H πρώτη αντίδραση του ανήλικου θύματος του λυράρη όταν η μητέρα του βρήκε τις γυμνές φωτογραφίες

30 Μαρτίου, 2023
  • Όροι Χρήσης
  • Ταυτότητα
  • Cookies και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία

© 2022 Maleviziotis.gr - Powered by IMMKO.

Κανένα Αποτέλεσμα
Εμφάνιση Αποτελεσμάτων
  • Μαλεβιζιώτης
  • Μαλεβίζι
  • Κρήτη
  • Ελλάδα
  • Αθλητικά
  • Υγεία
  • Τουρισμός
  • Πανελλήνιες
    • Πανελλήνιες 2022

© 2022 Maleviziotis.gr - Powered by IMMKO.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Προσθήκη Νέας Playlist