• Όροι Χρήσης
  • Ταυτότητα
  • Cookies και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 29 Μαΐου, 2023
  • Είσοδος
Μαλεβιζιώτης
  • Αποτελέσματα εκλογών
  • Εθνικές Εκλογές 2023
  • Μαλεβιζιώτης
  • Μαλεβίζι
  • Κρήτη
  • Ελλάδα
  • Αθλητικά
  • Υγεία
  • Τουρισμός
  • Πανελλήνιες
Κανένα Αποτέλεσμα
Εμφάνιση Αποτελεσμάτων
  • Αποτελέσματα εκλογών
  • Εθνικές Εκλογές 2023
  • Μαλεβιζιώτης
  • Μαλεβίζι
  • Κρήτη
  • Ελλάδα
  • Αθλητικά
  • Υγεία
  • Τουρισμός
  • Πανελλήνιες
Κανένα Αποτέλεσμα
Εμφάνιση Αποτελεσμάτων
Μαλεβιζιώτης
Κανένα Αποτέλεσμα
Εμφάνιση Αποτελεσμάτων

8 αλήθειες και 3 μύθοι για την τραγωδία στα Τέμπη

20 Μαρτίου, 2023
σε Απόψεις, Δημοφιλή
Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης 1 min read
0
Τέμπη: Μαρτυρίες σοκ επιζώντων «Ένας μεγάλος κρότος και μετά φωτιά»  – Θάνατος, φωτιά & θλίψη  (Βίντεο)
5
Κοινοποιήσεις
254
Προβολές
Share on FacebookShare on Twitter
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ 2023 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ 2023 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ 2023
Διαφήμιση

Τα λάθη, οι παραλείψεις και οι κρίκοι της απαξίωσης του ελληνικού σιδηροδρόμου – Τι προκάλεσε το πολύνεκρο δυστύχημα

Τα μοιραία λάθη και οι παραλείψεις, ο ανθρώπινος παράγοντας, τα συστήματα ασφαλείας και τα μεγάλα προβλήματα του σιδηροδρομικού δικτύου έρχονται στο προσκήνιο, όσο ξετυλίγεται το κουβάρι των γεγονότων που οδήγησαν στο πολύνεκρο δυστύχημα των Τεμπών, το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου 2023.

Οι ελλείψεις ετών στον τομέα της υλικοτεχνικής υποδομής των σιδηροδρομικών μεταφορών, η απίσχναση του ΟΣΕ από προσωπικό και πόρους, καθώς και η αφαίρεση – χαλάρωση κρίσιμων δομών ελέγχου της ασφαλούς κυκλοφορίας των τρένων συγκροτούν τους κρίκους μιας τεράστιας αλυσίδας απαξίωσης του σιδηροδρόμου.

Μιας κατάστασης που προκαλούσε καθημερινές ματαιώσεις – καθυστερήσεις δρομολογίων, ταλαιπωρώντας το επιβατικό κοινό και αυξάνοντας τα «ανθρώπινα λάθη» και τους κινδύνους για τη ζωή επιβατών και εργαζομένων στα τρένα.

Δεν είναι τυχαίο ότι τα τελευταία χρόνια οι αρμόδιοι υπουργοί Μεταφορών, όταν μιλούσαν για τον σιδηρόδρομο, ήταν κυρίως για να διαφημίσουν το πόσο κοντά θα ερχόταν η Θεσσαλονίκη στην Αθήνα με τα γρήγορα τρένα της Hellenic Train, ενώ την ίδια στιγμή «έκλειναν τα μάτια» στο γεγονός ότι αφαιρούνταν κρίσιμες ασφαλιστικές δικλίδες για την ασφαλή κυκλοφορία των συγκεκριμένων τρένων.

Αλήθειες και Μύθοι

Ας δούμε όμως τις πικρές «αλήθειες» αλλά και τους «μύθους» που σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών, καθώς και με τη συνεχή υποβάθμιση του σιδηροδρόμου κατά τα τελευταία χρόνια.

Αλήθειες

Ο ανθρώπινος παράγοντας, τα κενά ασφαλείας και η υποστελέχωση

1 Το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου στον σταθμό της Λάρισας υπήρξε μια αλληλουχία λαθών. Ενας άπειρος σταθμάρχης που έγινε σταθμάρχης στην ηλικία των 59 χρόνων (!), εγκαταλείφθηκε μόνος σε έναν από τους πλέον κεντρικούς σταθμούς της χώρας.

Μολονότι στη Λάρισα από τον περασμένο Νοέμβριο ήταν σε λειτουργία τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης και ο σταθμάρχης όφειλε να «χαράσσει» αυτόματα την πορεία των δρομολογίων στον πίνακα σηματοδότησης, αυτό δεν συνέβη γιατί ο σταθμάρχης δεν ήξερε να το κάνει.

Υπήρξε χειροκίνητη διαδικασία, κατά την οποία όμως τοποθετήθηκαν λάθος τα «κλειδιά». Στη συνέχεια, ενώ θα έπρεπε να παρακολουθείται η πορεία του Intercity 62 πάνω στον πίνακα ελέγχου για 5,5 χλμ. αφότου έφυγε από τη Λάρισα, αυτό δεν έγινε. Επίσης, το τρένο βρέθηκε σε λάθος γραμμή (γραμμή καθόδου) χωρίς να γίνουν εγκαίρως οι ενδεδειγμένες ενέργειες και από την πλευρά της αμαξοστοιχίας.

2 Ο πίνακας με τις μηνιαίες βάρδιες των σταθμαρχών της Λάρισας είχε αποσταλεί και είχε εγκριθεί από τον αρμόδιο προϊστάμενο και τον διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ στην Αθήνα. Μεταξύ των καθηκόντων του προϊσταμένου Κυκλοφορίας είναι ο ουσιαστικός έλεγχος των βαρδιών.

Στην περίπτωση του 59χρονου σταθμάρχη της Λάρισας θα διαπιστωνόταν ότι, ενώ ήταν άπειρος, είχε τοποθετηθεί να εκτελέσει μόνος του νυχτερινή βάρδια. Ετσι, ο προϊστάμενος θα μπορούσε να ζητήσει την τροποποίηση του πίνακα βαρδιών, ζητώντας να υπάρχει και δεύτερος σταθμάρχης στη νυχτερινή βάρδια, κάτι που δεν έγινε.

3 Η νέα φάση εγκατάστασης των σύγχρονων συστημάτων τηλεδιοίκησης και σηματοδότησης (ETCS) σε όλο το μήκος του βασικού σιδηροδρομικού άξονα Αθηνών – Θεσσαλονίκης – Προμαχώνα εκκρεμεί τουλάχιστον εννέα χρόνια (η αρχική σύμβαση 717 υπεγράφη το 2014 και έκτοτε ακολούθησαν 7 παρατάσεις), δημιουργώντας τεράστια κενά ασφάλειας και οδηγώντας σε βραδυπορίες και παρωχημένες μεθόδους λειτουργίας, όπως η ενδοσυνεννόηση μέσω τηλεγραφημάτων (!), που επαφίεται στη μεγάλη εμπειρία σταθμαρχών και μηχανοδηγών.

Το ETCS που θα απέτρεπε το δυστύχημα στα Τέμπη, διευκολύνει τη συνεχή επιτήρηση της μέγιστης επιτρεπόμενης ταχύτητας των συρμών και προχωρά σε αυτόματη ακινητοποίηση του συρμού σε περίπτωση παραβίασης ερυθρού φωτοσήματος.

4 Το σύστημα ραδιοεπικοινωνίας GSM-R, που το μοιραίο βράδυ θα εξασφάλιζε τη συνεχή και αξιόπιστη επικοινωνία ανάμεσα στους σταθμάρχες και τους μηχανοδηγούς (προσπαθούσαν να επικοινωνήσουν μεταξύ τους με ασυρμάτους VHF και κινητά τηλέφωνα), παρότι είχε λάβει έγκριση για τη χρήση του από το περασμένο καλοκαίρι (Ιούλιος 2022), δεν λειτουργούσε κυρίως λόγω της «κόντρας» ανάμεσα στον ΟΣΕ και την ιταλική Hellenic Train (HT).

5 Ο ΟΣΕ, αντί για 2.000 εργαζομένους, διαθέτει μόλις 760. Ωστόσο, και για τις νέες προσλήψεις σταθμαρχών που έγιναν το 2022, μεταξύ των οποίων και του 59χρονου σταθμάρχη της Λάρισας, διατυπώνονται σοβαρές ενστάσεις. Η διαδικασία που ακολουθήθηκε για την επιλογή, εκπαίδευση και αδειοδότησή τους καταγγέλλεται ως διάτρητη. Αρκεί μόνο το γεγονός ότι στις τελικές εξετάσεις που έγιναν μετά την τετράμηνη θεωρητική εκπαίδευσή τους δεν «κόπηκε» ούτε ένας!

6 Τον Μάρτιο του 2019, τροποποιήθηκε ο Γενικός Κανονισμός Κυκλοφορίας του σιδηροδρόμου. Με τον νέο Κανονισμό αφαιρέθηκαν από τους προϊσταμένους των αξονικών αμαξοστοιχιών (πλην του προαστιακού) τα καθήκοντα ελέγχου ασφαλούς κυκλοφορίας (σε αυτά ανήκαν οι επικοινωνίες με όλους τους σταθμούς σε ολόκληρη τη διαδρομή του τρένου, προκειμένου να επιβεβαιώνεται το «έχειν καλώς»…).

Ο προϊστάμενος είχε τη δυνατότητα, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, να ενεργοποιεί ο ίδιος την «πέδηση κινδύνου». Η αλλαγή αυτή θα μπορούσε να εφαρμοστεί, εφόσον όμως προηγουμένως λειτουργούσε το σύστημα GSM-R, εξασφαλίζοντας την αδιάλειπτη επικοινωνία των σταθμών με την καμπίνα μηχανοδήγησης των τρένων.

7 Τέλος του 2020, τέθηκε εκτός λειτουργίας και το Κέντρο Παρακολούθησης Κυκλοφορίας, που ήταν το δευτεροβάθμιο κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας των τρένων και λειτουργούσε ως μια επιπλέον ασφαλιστική δικλίδα. Ηλεγχε σε 24ωρη βάση την κυκλοφορία των τρένων σε όλη την Ελλάδα, προλαμβάνοντας ατυχήματα από τυχόν λανθασμένες κινήσεις των σταθμαρχών. Τα στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train) αποχώρησαν από το συγκεκριμένο Κέντρο, καθώς η εταιρεία άλλαξε γραφεία.

8 Η Hellenic Train (HT) «πέτυχε» μέσω συλλογικών συμβάσεων που συνήψε το 2018 και το 2020 με μερίδα εργαζομένων της την «εθελοντική» απασχόληση των μηχανοδηγών της αρχικά για 9 συνεχόμενες ημέρες (2018) και στη συνέχεια (2020) για 7 συνεχόμενες ημέρες, με μείωση κατά το ήμισυ των ημερών μηνιαίας ανάπαυσης.

Η εφαρμογή της πολυήμερης εργασίας, και μάλιστα μέσω συλλογικής σύμβασης εργασίας (!), για ένα τόσο απαιτητικό επάγγελμα όπως του μηχανοδηγού θέτει σε μεγάλο κίνδυνο τη σιδηροδρομική ασφάλεια. Ειδικότερα, στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, που δεν διαθέτει συστήματα προστασίας έναντι του ανθρώπινου λάθους, η έλλειψη ξεκούρασης αποτελεί σημαντικό παράγοντα κινδύνου.

Μύθοι

Η «καλή» συνεργασία ΟΣΕ – Hellenic Train και η «επάρκεια» της ΡΑΣ

1 Ενας από τους «μύθους» είναι πως για όλα τα δεινά του σιδηροδρόμου φταίει μόνον ο ΟΣΕ. Από τα 70 καταγεγραμμένα περιστατικά των τελευταίων τεσσάρων μηνών (Νοέμβριος 2022 – Φεβρουάριος 2023), 18 περιστατικά οφείλονταν σε βλάβες – καθυστερήσεις του τροχαίου υλικού της ΗΤ (παρότι η εταιρεία έχει δίκτυο συντήρησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, το τροχαίο υλικό της δεν είναι σε καλή κατάσταση).

Αλλα 31 περιστατικά οφείλονταν σε εξωγενείς παράγοντες (φωτιές, πτώση δέντρων στις γραμμές, αστυνομικές εντολές κ.λπ.). Εξι περιστατικά οφείλονταν σε διάφορα άλλα γεγονότα (π.χ. ενημέρωση λογισμικού της ΗΤ) και μόλις επτά περιστατικά βλαβών ήταν στην ευθύνη του ΟΣΕ.

2 Επίσης, ένας άλλος «μύθος» θα ήθελε οι σχέσεις ανάμεσα στον ΟΣΕ και την ΗΤ να ήταν καλής συνεργασίας και αλληλοκάλυψης, κυρίως σε ζητήματα ασφάλειας. Ωστόσο, αυτό δεν συμβαίνει. Η ΗΤ εδώ και καιρό δεν αποδέχεται τα τέλη που επιβάλλει ο ΟΣΕ για τη χρήση της υποδομής του σε σχέση με την κυκλοφορία των τρένων.

Ηδη οφείλει συνολικά στον ΟΣΕ πάνω από 97 εκατ. ευρώ, ενώ με αγωγές της κατά του Οργανισμού διεκδικεί άλλο 1 εκατ. ευρώ λόγω «κακής κατάστασης της υποδομής που δεν της επιτρέπει την κυκλοφορία των συρμών της».

3 «Μύθος» είναι και το γεγονός ότι η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) με μόλις 14 υπαλλήλους (άλλοι δύο είχαν πάρει μετάταξη για τον ΣΥΡΙΖΑ!) θα μπορούσε να ανταποκριθεί πλήρως και με επάρκεια στα ρυθμιστικά και ελεγκτικά καθήκοντά της, φτάνοντας ακόμα και στην αφαίρεση των αδειών λειτουργίας του ΟΣΕ και της ΗΤ.

Η τοποθέτηση της διοίκησής της και η στελέχωσή της επί ημερών του ΣΥΡΙΖΑ την κράτησαν σε… απόσταση από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών, με αποτέλεσμα να υπολειτουργεί και να περιορίζεται στις απολύτως αναγκαίες αρμοδιότητές της.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΑ ΝΕΑ

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του Maleviziotis.gr στο Google News
Ετικέτες: δυστύχημα ΤέμπηΣύγκρουση τρένων στα ΤέμπηΤραγωδία στα Τέμπη

Δείτε Επίσης

Οι δράσεις του Γυμνασίου Τυλίσου Ηρακλείου Κρήτης, «Ιωάννης Περδικάρης». Ευχαριστήρια επιστολή

18 Μαΐου, 2023

Με δύναμη από το Μαλεβίζι για όλο το νομό – Η Ελένη Βατσινά μιλά στον Maleviziotis.gr

18 Μαΐου, 2023

Η Κρήτη δεν αντέχει άλλη μια χαμένη τετραετία

18 Μαΐου, 2023

Εκλογές 2023: Συνέντευξη Λευτέρη Αυγενάκη στο Maleviziotis.gr – 10 Απαντήσεις που θα συζητηθούν

18 Μαΐου, 2023

Κοινοποίηση2Tweet1Αποστολή
Προηγούμενο Άρθρο

Γαστρονομικό προορισμό της Κρήτης φιλοδοξεί να αναδειχθεί το Ηράκλειο – Προς νέο ρεκόρ βαδίζει ο τουρισμός στην Κρήτη το 2023

Επόμενο Άρθρο

Έκφραση Αλληλεγγύης μέσα από την Τέχνη

ΣχετικάΆρθρα

Κρήτη: Γκράφιτι στη μνήμη των 57 θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών
Κρήτη

Κρήτη: Γκράφιτι στη μνήμη των 57 θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών

18 Μαΐου, 2023
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας από μέλη του συλλόγου Ατόμων Πληγέντων Δυστυχήματος Τεμπών
Ελλάδα

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας από μέλη του συλλόγου Ατόμων Πληγέντων Δυστυχήματος Τεμπών

14 Μαΐου, 2023
Τέμπη: «Βέβαιο ότι θα διευρυνθεί το κατηγορητήριο» λέει ο Κούγιας – Τι είπε για διώξεις σε πολιτικούς;
Ελλάδα

Πώς θα γίνουν οι μετεγγραφές όσων εμπλέκονται με το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη

9 Μαΐου, 2023
Τέμπη: Συγκλονιστικές οι εικόνες – Πυροσβέστες ψάχνουν μέσα στα διαλυμένα βαγόνια
Ελλάδα

"Δεν ξεχνώ – 57 ψυχές ζητούν δικαίωση": Πορεία συγγενών των θυμάτων του δυστυχήματος στα Τέμπη

6 Μαΐου, 2023
ΑΠΘ: Μνημείο για τους φοιτητές που σκοτώθηκαν στη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη
Ελλάδα

ΑΠΘ: Μνημείο για τους φοιτητές που σκοτώθηκαν στη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη

5 Μαΐου, 2023
Τέμπη: «Βέβαιο ότι θα διευρυνθεί το κατηγορητήριο» λέει ο Κούγιας – Τι είπε για διώξεις σε πολιτικούς;
Ελλάδα

ΡΑΣ: Ολοκλήρωσε την έρευνα για το δυστύχημα στα Τέμπη και καλεί σε ακρόαση ΟΣΕ και Hellenic Train

26 Απριλίου, 2023
Διαβάστε Περισσότερα
Επόμενο Άρθρο
Με 56 θέματα συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο Ηρακλείου

Έκφραση Αλληλεγγύης μέσα από την Τέχνη

Με σύνθημα «το νερό είναι κοινωνικό αγαθό και όχι εμπόρευμα» ολοκληρώθηκε το συλλαλητήριο στο Σύνταγμα

Με σύνθημα «το νερό είναι κοινωνικό αγαθό και όχι εμπόρευμα» ολοκληρώθηκε το συλλαλητήριο στο Σύνταγμα

Τελευταία νέα

Κρήτη: Αμετανόητοι οδηγοί στους δρόμους – Προβληματίζουν οι νέοι έλεγχοι και οι κλήσεις που κόπηκαν
Κρήτη

Η υπερβολική ταχύτητα, πρώτη παράβαση του Κ.Ο.Κ. στην Κρήτη

29 Μαΐου, 2023
Στον ανακριτή ο 20χρονος για υπόθεση revenge porn με θύμα ανήλικη στην Κρήτη
Κρήτη

Στον ανακριτή ο 20χρονος για υπόθεση revenge porn με θύμα ανήλικη στην Κρήτη

29 Μαΐου, 2023
Κρήτη: Θλίψη για τον 15χρονο που βρήκε τον θάνατο στη φρέζα του τρακτέρ – Τα σπαρακτικά λόγια της διευθύντριας του σχολείου του
Κρήτη

Κρήτη: Θλίψη για τον 15χρονο που βρήκε τον θάνατο στη φρέζα του τρακτέρ – Τα σπαρακτικά λόγια της διευθύντριας του σχολείου του

29 Μαΐου, 2023
Διαφήμιση

Δημοφιλή

  • All
  • Μαλεβίζι
Ένας ακόμη νέος άνθρωπος δίπλα στο Μενέλαο Μποκέα και στο Μαλεβίζι

Ένας ακόμη νέος άνθρωπος δίπλα στο Μενέλαο Μποκέα και στο Μαλεβίζι

23 Μαΐου, 2023
Ο κόσμος στο Μαλεβίζι της έκανε το καλύτερο δώρο για τη γιορτή της!

Ο κόσμος στο Μαλεβίζι της έκανε το καλύτερο δώρο για τη γιορτή της!

22 Μαΐου, 2023
Η λύρα νίκησε την πολιτική…

Η λύρα νίκησε την πολιτική…

22 Μαΐου, 2023
Πώς ακούτε τη Μουσική; Μύρων Μιχαηλίδης στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου

Ήταν πρώτη σε ψήφους στο Νομό Ηρακλείου …όμως δεν μπήκε στη Βουλή

23 Μαΐου, 2023
«Τηγανίτης»: Ο θρύλος των Ανωγείων που σκότωσε μπροστά σε δικαστές και ενόρκους τον δωσίλογο φονιά του αδελφού του  και χειροκροτήθηκε από όλους

«Τηγανίτης»: Ο θρύλος των Ανωγείων που σκότωσε μπροστά σε δικαστές και ενόρκους τον δωσίλογο φονιά του αδελφού του και χειροκροτήθηκε από όλους

26 Μαΐου, 2023
Με ξεχωριστό τρόπο στέλνει το μήνυμα του ο Δήμαρχος Μαλεβιζίου για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

«Γκάζωσε» ξαφνικά ο Δήμαρχος

23 Μαΐου, 2023
Στηρίζει Μενέλαο Μποκέα η Ευγενία Μαζαράκη

Στηρίζει Μενέλαο Μποκέα η Ευγενία Μαζαράκη

26 Μαΐου, 2023
Ποια είναι τα είδη και οι βαθμοί συγγένειας

Ποια είναι τα είδη και οι βαθμοί συγγένειας

26 Νοεμβρίου, 2022
Ο «έρωτας» της καρέκλας

Ο «έρωτας» της καρέκλας

28 Μαΐου, 2023
Στην κοπή πίτας της Ενορίας Γαζίου για καλό σκοπό βρέθηκε η Ελένη Βατσινά

Η Ελένη Βατσινά είναι η πρώτη γυναίκα που εκλέγει ο Νομός Ηρακλείου από το 2009

22 Μαΐου, 2023
MMALEVIZIOTIS.GR

Τα νέα του Μαλεβιζίου, της Κρήτης & ειδήσεις από την Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο με συνεχή ροή ειδήσεων σε πολιτισμό,κοινωνία,αθλητισμό,οικονομία

Ακολουθήστε μας

Αναζήτηση Κατηγοριών

  • Uncategorized
  • Εθνικές Εκλογές 2023
  • Μαλεβίζι
  • Μαλεβιζιώτης Θέμα
  • Κρήτη
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητικά
  • Gossip
  • Life
  • Social Trends
  • Απόψεις
  • Η άλλη Κρήτη
  • Η Φωτογραφία της ημέρας
  • Πανελλήνιες
  • Τα σχολιανά μας
  • Τουρισμός
  • Υγεία

Μαλεβίζι

Γιόρτασε τον τίτλο και την άνοδο το Αλογο Μαλεβιζίου

Γιόρτασε τον τίτλο και την άνοδο το Αλογο Μαλεβιζίου

28 Μαΐου, 2023
Διανομή προϊόντων στους δικαιούχους ΤΕΒΑ στο Δήμο Μαλεβιζίου

Διανομή προϊόντων στους δικαιούχους ΤΕΒΑ στο Δήμο Μαλεβιζίου

28 Μαΐου, 2023
Σαράντα ημέρες από το θάνατο του  Χαράλαμπου Ιωάν. Μακριδάκη

Σαράντα ημέρες από το θάνατο του Χαράλαμπου Ιωάν. Μακριδάκη

27 Μαΐου, 2023
Σημαντικό "διπλό" για το Αλογο Μαλεβιζίου στη Β' ΕΠΣΗ

Την Κυριακή στην Τύλισο η φιέστα του Αλόγου Μαλεβιζίου

27 Μαΐου, 2023
  • Όροι Χρήσης
  • Ταυτότητα
  • Cookies και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία

© 2022 Maleviziotis.gr - Powered by IMMKO.

Κανένα Αποτέλεσμα
Εμφάνιση Αποτελεσμάτων
  • Αποτελέσματα εκλογών
  • Εθνικές Εκλογές 2023
  • Μαλεβιζιώτης
  • Μαλεβίζι
  • Κρήτη
  • Ελλάδα
  • Αθλητικά
  • Υγεία
  • Τουρισμός
  • Πανελλήνιες
    • Πανελλήνιες 2023

© 2022 Maleviziotis.gr - Powered by IMMKO.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Προσθήκη Νέας Playlist