Σάλος έχει δημιουργηθεί στο Διαδίκτυο και όχι μόνο, με τον αποκλεισμό ενός νεαρού σκιτσογράφου από τη γνωστή έκθεση ComicDom.
Ο λόγος, είναι ότι τα έργα του χαρακτηρίστηκαν από τους ιθύνοντες της έκθεσης ως «φορέας ιδεών που δεν συνάδουν με τις αρχές της διοργάνωσης».
Παρατηρώντας τα κόμικ του Κωνσταντίνου Παππά, ωστόσο, αυτό που εύλογα αναρωτιέται κανείς τελικά, είναι το ποιες ακριβώς είναι αυτές οι αρχές της διοργάνωσης, με τις οποίες δεν συνάδουν σκίτσα με την ελληνική ιστορία ως θεματική, και με την ελληνική σημαία, ή τη σημαία των Ποντίων και του Ιερού Λόχου του Υψηλάντη, να χαρακτηρίζονται ως «φασιστικά σύμβολα».
Ο Κωνσταντίνος Παππάς, ο νεαρός σκιτσογράφος κόμικ, εργαζόμενος και φοιτητής, έγινε πρόσφατα θύμα λογοκρισίας, σε έναν τομέα που κανονικά αυτή είναι μια απαγορευμένη λέξη. Αυτόν της τέχνης.
Ωστόσο, αυτό δεν εμπόδισε σε τίποτα τους διοργανωτές της γνωστής ετήσιας έκθεσης ComicDom Con Athens, να αποκλείσουν τον σκιτσογράφο, ο οποίος συμμετείχε κανονικά σε προηγούμενες διοργανώσεις, λόγω του ότι, όπως φαίνεται, τα έργα του είχαν ελληνικό περιεχόμενο. Αυτό, συγκεκριμένων σημαντικών στιγμών της ιστορίας μας.
Η Επανάσταση στη Μολδοβλαχία, το Έπος του 1940, η Μικρασιατική Καταστροφή, είναι μεταξύ των θεμάτων που αποτυπώνονται με μεγάλη επιτυχία, σύμφωνα με κριτικούς αλλά και την κυκλοφορία τους, στα κόμικ του Κωνσταντίνου Παππά. Κι αυτό ήταν που δεν άρεσε σε ορισμένους άλλους σκιτσογράφους και μη, οι οποίοι «κατήγγειλαν» αυτά τα «φασιστικά» όπως ανέφεραν κόμικ, και με κάποιον τρόπο έπεισαν και τους διοργανωτές να λάβουν αυτή την πρωτοφανή και προσβλητική για το νόημα της οποιασδήποτε τέχνης, απόφαση. Και μάλιστα, ενώ η συμμετοχή του καλλιτέχνη είχε συμφωνηθεί κανονικά και ανακοινωθεί επίσημα.
Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ