Δημοσιεύθηκε η υπουργική Απόφαση που επιτρέπει την πρόσβαση των υπαλλήλων στη βάση δεδομένων του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
Ένα πλήθος σημαντικών υπηρεσιών θα μπορούν να διεκπεραιώσουν και online οι υπάλληλοι των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) μετά την δημοσίευση της υπουργικής Απόφασης από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιο συγκεκριμένα η διάθεση της διαδικτυακής υπηρεσίας «Ρόλοι και δικαιώματα υπαλλήλων ΚΕΠ σε Πληροφοριακά Συστήματα» στο πληροφοριακό σύστημα «Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες αδειών οδήγησης» του Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης δίνει τη δυνατότητα στους υπαλλήλους των ΚΕΠ να προβούν στην:
-Ενεργοποίηση ψηφιακών υπηρεσιών για Άδειες Οδήγησης χωρίς καταχωρισμένο ΑΦΜ
-Ανανέωση άδειας οδήγησης
-Αντικατάσταση άδειας οδήγησης
-Αντίγραφο άδειας οδήγησης λόγω κλοπής / απώλειας / φθοράς
-Αντίγραφο άδειας κυκλοφορίας οχήματος
-Μεταβίβαση επιβατικού ή δίκυκλου Ι.Χ.
Οι συγκεκριμένες διαδικασίες είναι από τις πιο συχνές διοικητικές πράξεις που εκτελούνται καθημερινά στα ΚΕΠ και η ένταξη των συγκεκριμένων διαδικασιών στα ΚΕΠ θα προσθέσει ένα επιπλέον κανάλι εξυπηρέτησης για τις απλοποιημένες ψηφιακές διαδικασίες, θα διασφαλίσει τη διαφάνεια, θα οδηγήσει σε μείωση των λαθών και των καθυστερήσεων και θα μειώσει τον απαιτούμενο χρόνο διεκπεραίωσης των αιτήσεων που κατατίθενται μέσω ΚΕΠ.
Φωτό:αρχείου