Από το Workation στο Blended Travel, οι σύγχρονοι, μεταπανδημικοί ταξιδιώτες φαίνεται να αρέσκονται να συνδυάζουν εργασία και αναψυχή ή αναψυχή και εργασία, εξελίσσοντας την ταξιδιωτική τάση, που “γεννήθηκε” την πρώιμη, μεταπανδημική περίοδο σε ένα νέο τουριστικό μοντέλο. Αυτό αποκαλύπτει, άλλωστε, η νέα έκθεση της Crowne Plaza by IHG για τα συνδυασμένα ταξίδια, με τίτλο “Leading the Charge in Blended Travel”.
Η έκθεση αποκαλύπτει μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ζουν και εργάζονται από την αντίστοιχη έκθεση της του 2022, ιδίως καθώς οι εταιρίες ενστερνίζονται ευρύτερα την “επιστροφή στο γραφείο”. Έτσι, το 66% των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο συνδυάζουν τα επαγγελματικά ταξίδια με τον προσωπικό χρόνο αναψυχής, από 53% το 2022. Μεταξύ αυτών, το 56% δηλώνει ότι η δυνατότητα ταξιδιού κατά τη διάρκεια της εργασίας (δηλ. συνδυασμένα ταξίδια) αποτελεί βασικό πλεονέκτημα της εξ αποστάσεως εργασίας.
“Η ευελιξία στο πού και πότε οι άνθρωποι εργάζονται αποτελεί πλέον προσδοκία για τους σημερινούς επαγγελματίες”, δήλωσε η Ginger Taggart, αντιπρόεδρος διαχείρισης brand – Global Premium Brands της IHG Hotels & Resorts. Και πρόσθεσε: “
Η Crowne Plaza παρακολουθεί εδώ και χρόνια την εξέλιξη της ενσωμάτωσης της εργασίας και του ελεύθερου χρόνου. Τα συνδυασμένα ταξίδια έχουν μετατραπεί από τάση σε μόνιμο τρόπο ζωής -είτε πρόκειται για την παράταση ενός επαγγελματικού ταξιδιού, είτε για την εργασία εξ αποστάσεως από έναν ονειρεμένο προορισμό. Καθώς αυτή η μετατόπιση εξελίσσεται, δεν ανταποκρινόμαστε απλώς σε αυτήν, διαμορφώνουμε το μέλλον της, επανασχεδιάζοντας τα ξενοδοχεία Crowne Plaza, με τη δημιουργία προσεγμένων χώρων κοινωνικής συναναστροφής και την ανάπτυξη στοχευμένων εμπειριών, που υποστηρίζουν έναν πιο δυναμικό, ικανοποιητικό τρόπο ταξιδιού”.
Η εξέλιξη των συνδυασμένων ταξιδιών
Η έκθεση “Leading the Charge in Blended Travel” αποκαλύπτει τέσσερις αναδυόμενες τάσεις.
Αυτές είναι:
Αυτοβελτίωση και ανάπτυξη: Οι ταξιδιώτες συνδέουν τα ταξίδια τους με την αυτοβελτίωση, την ανάπτυξη δεξιοτήτων και τη δημιουργική εξερεύνηση.
Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά ταξίδια, τα οποία επικεντρώνονταν στην ξεκούραση και την αναζωογόνηση, οι σημερινοί ταξιδιώτες αντιλαμβάνονται τα ταξίδια ως μια ενεργή δραστηριότητα, που τροφοδοτεί τη δημιουργικότητα και ενισχύει την ευημερία.
Τα συνδυασμένα ταξίδια προσφέρουν έναν ισχυρό καταλύτη για τη δημιουργικότητα, καθώς εκθέτουν τα άτομα σε νέα περιβάλλοντα που εμπνέουν νέες ιδέες. Το 40% επιλέγει blended travel για να επισκεφθεί νέους προορισμούς που διαφορετικά δεν θα είχε την ευκαιρία να ανακαλύψει.
Το Crowne Plaza ανταποκρίνεται σε αυτή την ανάγκη, προσφέροντας μια ποικιλία εμπνευσμένων χώρων συναντήσεων και εκδηλώσεων – από τις βικτοριανές αίθουσες χορού στο Crowne Plaza Royal Victoria Sheffield στο Ηνωμένο Βασίλειο μέχρι την εκτεταμένη πανεπιστημιούπολη των 38 στρεμμάτων του Crowne Plaza Atlanta SW – Peachtree City στις ΗΠΑ, που διαθέτει υπαίθριο αμφιθέατρο.
Ισορροπία νου-σώματος στα ταξίδια: Το 35% των ταξιδιωτών δήλωσαν ότι τα συνδυασμένα ταξίδια τους βοηθούν να αποκτήσουν πιο υγιεινές συνήθειες και να μειώσουν το άγχος.
Αγκαλιάζοντας αυτή την τάση, το Crowne Plaza έχει αναπτύξει μια σειρά από καθημερινές τελετουργίες, που έχουν σχεδιαστεί για την προώθηση της ψυχικής και σωματικής υγείας κατά τη διάρκεια της διαμονής των επισκεπτών, όπως τα ενεργειακά smoothies στο Crowne Plaza Helsinki – Hesperia κατά τη διάρκεια του πρωινού, μέχρι το Crowne Plaza Amsterdam – South που φιλοξενεί εβδομαδιαία προγράμματα jogging για να βοηθήσει τους επισκέπτες να εκτονώσουν το άγχος και να χαλαρώσουν.
Η νέα οικονομία των προσωπικών ταξιδιών: Οι νέες απαιτήσεις των ταξιδιωτών αφορούν την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του χρόνου και των χρημάτων μας. Στο πλαίσιο αυτό, το 70% των ταξιδιωτών θα αναζητούσαν συνδυασμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες, οι οποίες προσφέρουν προσιτές παροχές ή ανέσεις, που εξυπηρετούν, τόσο τις επαγγελματικές ανάγκες, όσο και τις ανάγκες αναψυχής.
Μέσω του προγράμματος IHG One Rewards, τα μέλη που διαμένουν σε ένα ξενοδοχείο Crowne Plaza μπορούν να κερδίσουν και να εξαργυρώσουν πόντους για δωρεάν διανυκτερεύσεις, πρόσβαση σε αποκλειστικές εμπειρίες, αναβαθμίσεις δωματίων και εκπτώσεις σε φαγητό και ποτό.
Συνειδητή συντροφικότητα: Οι ταξιδιώτες δίνουν μεγαλύτερη αξία στις προσωπικές επαφές με συναδέλφους, αγαπημένα πρόσωπα και νέες γνωριμίες. Το 37% αναφέρουν ως λόγο για να συνδυάσουν επαγγελματικά ταξίδια και ταξίδια αναψυχής τη δυνατότητα να περνούν ποιοτικό χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους τους παράλληλα με την εργασία τους.
Η Crowne Plaza με το πρόγραμμα Meetings & Events Concierge ανταποκρίνεται σε αυτό, προσφέροντας εξατομικευμένα προγράμματα, που επιτρέπουν σε όλους τους ταξιδιώτες να εξερευνήσουν τον τόπο και να απολαύσουν ουσιαστικές συνδέσεις.
Η Crowne Plaza ανταποκρίνεται στις ανάγκες των συνδυασμένων ταξιδιών
Από το 1983, όταν εγκαινίασε το πρώτο ξενοδοχείο για business ταξιδιώτες, η Crowne Plaza παραμένει ένας τολμηρός, εφευρετικός ηγέτης στον κλάδο της φιλοξενίας.
Σήμερα, το 70% των ξενοδοχείων του brand στην Αμερική είναι νέα ή έχουν υποβληθεί σε ανακαίνιση, ενώ πάνω από το 60% των ξενοδοχείων του στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Ασία και την Αφρική θα έχουν ανακαινιστεί μέχρι το τέλος του 2026.
Αυτή η διαρκής ανανέωση της Crowne Plaza σε παγκόσμιο επίπεδο την τοποθετεί σε θέση ισχύος στην παγκόσμια αγορά συνδυασμένων ταξιδιών, η οποία αξία της οποίας προβλέπεται να αυξηθεί από 315 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022 σε περισσότερα από 731 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2032.
Με περισσότερα από 400 ξενοδοχεία σε 67 χώρες και ακόμη 140 στα… σκαριά, η Crowne Plaza συνεχίζει να ηγείται στην ξενοδοχειακή βιομηχανία, προσφέροντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες, οι οποίες ανταποκρίνονται στις ανάγκες και απαιτήσεις, τόσο των business ταξιδιωτών, όσο και τουριστών αναψυχής.
φωτό:αρχείου