Όπως τονίζεται στον ετήσιο απολογισμό της επιχείρησης για το 2017 ένα σημαντικό μερίδιο των πελατών που έχουν προβεί σε διακανονισμούς για τις οφειλές τους δεν τους τηρούν, με αποτέλεσμα να οδηγούνται σε ακύρωση από τη ΔΕΗ.
Πρόβλημα για τη ΔΕΗ αποτελεί και το γεγονός ότι δεν μπορούν να μεταφερθούν οι οφειλές του ίδιου πελάτη μεταξύ παρόχων στην οικιακή χρήση, που αποτελεί και το 70% των πελατών.
Η ΔΕΗ θεωρεί αβέβαιο το ποσοστό των πελατών που θα τηρούν τους διακανονισμούς τους, με αποτέλεσμα να διαμορφώνεται μια ασαφής εικόνα σε ότι αφορά την εισπραξιμότητα.
Το εν λόγω ζήτημα συνδέεται άμεσα και με το μέλλον της έκπτωσης 15% που προσφέρει η ΔΕΗ στους συνεπείς πελάτες της.
Ο επικεφαλής της Επιχείρησης κ. Μανώλης Παναγιωτάκης στο περιθώριο της πρόσφατης έκτακτης γενικής συνέλευσης των μετόχων, συνέδεσε το μέλλον της έκπτωσης με την πορεία της εισπραξιμότητας των ληξιπρόθεσμων οφειλών της εταιρείας.
«Η έκπτωση στους λογαριασμούς ρεύματος εξαρτάται από την έκβαση του προγράμματος εισπράξεων, για την οποία είμαστε αισιόδοξοι», ανέφερε.
Παράλληλα, εξέφρασε τον προβληματισμό του πως αν διακοπεί η συγκεκριμένη εκπτωτική πολιτική θα ανέβει ο αριθμός των καταναλωτών με ληξιπρόθεσμες οφειλές.
Πρόκειται, λοιπόν, για ένα δύσκολο γρίφο που καλείται να λύσει η διοίκηση της ΔΕΗ, ενώ αναμένονται με ενδιαφέρον πιο επικαιροποιημένα στοιχεία που να αφορούν την εξέλιξη των ανεξόφλητων.
Πηγή