Η Μέλπω Ζαρόκωστα δεν είναι από τους ανθρώπους που μασάνε τα λόγια τους. Η γνωστή ηθοποιός έχει μιλήσει και παλιότερα για συναδέλφους της που δεν είναι πια εν ζωή, οι οποίοι, κατά τη γνώμη της, αποδείχτηκαν κατώτεροι των περιστάσεων.
Ιδιαίτερα η γνώμη της για την Αλίκη Βουγιουκλάκη και τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ, με τους οποίους συνεργάστηκε στο περίφημο «Το ξύλο βγήκε από τον παράδεισο» έχει ιδιαίτερο βάρος αφού τους γνώρισε σε μια κρίσιμη καμπή για την ζωή και την καριέρα τους.
«Η Αλίκη ήταν ένα πολύ όμορφο κορίτσι, ικανή και τα λοιπά. Αλλά έπαιζε ψεύτικα κι εγώ τα ψεύτικα δεν τα μπορούσα. Την ώρα που παλεύαμε εγώ είμαι γεροδεμένη και δεν με ένοιαζε να είμαι μέσα στη βρώμα και στη σκόνη και δώσ’ του να κάνω εγώ τέτοια. Την αρπάζω, την βουτάω κάτω και μου λέει “βρε Μέλπω, άσε με να ανέβω κι εγώ πάνω, η πρωταγωνίστρια είμαι”» θυμήθηκε η ηθοποιός για την πρώτη ταινία που συμμετείχε με το power couple της χρυσής εποχής της ελληνικής showbiz.
Η ετυμηγορία της για το ταλέντο της Αλίκης Βουγιουκλάκη είναι γνωστή.
«Είχε ταλέντο και το κατέστρεψε. Κοίταξε να δεις, το ταλέντο τί είναι; Σου λένε “κλάψε”, δεν κλαις καλά, “κλάψε περισσότερο”. Μαθαίνεις να κλαις. Ήταν πολύ κραυγαλέα που δεν χρειάζονταν να είναι έτσι και κάτι υπερβολές, ξέρεις, Βουγιουκλάκη…».
Όμως είχε και δικαιολογητικά…
«Ήταν πολύ όμορφη. Είχε και την ιστορία με τον άνδρα της (τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ) που δεν της φτούρησε. Ήταν λίγος για τη Βουγιουκλάκη. Ήταν ένα κακομαθημένο παιδί του Πειραιά. Ένιωθε υποδεέστερος. Και ήταν εδώ που τα λέμε».
Τέλος, η Μέλπω Ζαρόκωστα αναφέρθηκε και στους γόητες της εποχής.
«Ο Λάμπρος Κωνσταντάρας ήταν ο ωραιότερος άνδρας του κόσμου, μεγαλοπρεπής, αλλά δεν σου ερχόταν να τον ερωτευτείς γιατί ήταν σαχλός, όλο σαχλαμάρες έκανε. Ο Μπάρκουλης ήταν ωραίος αλλά ήταν πιο λαϊκός».