Εντείνονται οι έλεγχοι στην αγορά για παραπλανητικές προσφορές και μαϊμού εκπτώσεις, που ζημιώνουν τους καταναλωτές, ενώ μεγαλώνει ο κατάλογος των προϊόντων στην Μόνιμη Μείωση Τιμής.
Στη μάχη κατά της ακρίβειας μπαίνει ωστόσο για μία ακόμη χρονιά και το Καλάθι των Χριστουγέννων.
Επιστρέφει και φέτος για τη στήριξη των καταναλωτών, έτσι ώστε να αγοράσουν τα απαραίτητα εδέσματα σε πιο συγκρατημένες τιμές.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ θα τεθεί σε εφαρμογή από τις 13 Δεκεμβρίου, ως και τις 3 Ιανουαρίου.
Τι θα περιλαμβάνει;
Τσουρέκι, βασιλόπιτα, σοκολάτες, γαλοπούλα και μοσχάρι.
Εκτός Καλαθιού θα μείνουν πιθανότατα οι κουραμπιέδες και τα μελομακάρονα, ώστε να μη δημιουργηθεί αθέμιτος ανταγωνισμός εις βάρος των ζαχαροπλαστείων και των φούρνων.
Το μέτρο θα αφορά υποχρεωτικά όλα τα σούπερ μάρκετ, που κάνουν τζίρο πάνω από 90 εκατομμύρια ευρώ.
Την ίδια στιγμή, διευρύνεται η λίστα των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ, που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία για Μόνιμη Μείωση Τιμής κατά τουλάχιστον 5%, καθώς προσεγγίζουν τα 1.000. Για την ακρίβεια; Είναι στα 931.
Παραμένουν, ωστόσο, άφαντα τα ταμπελάκια Μόνιμης Μείωσης Τιμής σε καθαριστικά και απορρυπαντικά, προϊόντα τα οποία καίνε εξάλλου και περισσότερο τις τσέπες των καταναλωτών.
«Μέσα στην ακρίβεια, οι προσφορές μας κρατούν όρθιους», αναφέρει ένας εργαζόμενος στο ρεπορτάζ.
Επίσης, θα πρέπει να καταγραφεί ότι εντείνονται από το Υπουργείο Ανάπτυξης οι έλεγχοι στην αγορά για παραπλανητικές προσφορές και μαϊμού εκπτώσεις. «Είμαστε ταλαιπωρημένοι. Υπάρχει δούλεμα», υποστήριξε άλλος καταναλωτής στο ίδιο ρεπορτάζ.
Όλα αυτά, λοιπόν, τέθηκαν επί τάπητος στη συνάντηση που είχε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, με εκπροσώπους αλυσίδων σούπερ μάρκετ.
Φωτό από:pixabay