Στάλθηκε ο υιός του Θεού με την ανθρώπινη του μορφή για να σώσει τους ανθρώπους από το προπατορικό αμάρτημα και να τους δείξει το δόμο της σωτηρίας με τη διδασκαλία του. Το κύριο όνομα το οποίο δόθηκε στο Χριστό από το Θεό είναι Ιησούς, λέξη εβραϊκή που σημαίνει «Ο Κύριος σώζει» εξαιτίας του έργου του προς τους ανθρώπους. Το όνομα Χριστός είναι μετάφραση του εβραϊκού Μασιάχ και σημαίνει «ο κεχρισμένος του Κυρίου». Τα δύο αυτά ονόματα συνδυασμένα φανερώνουν τη Θεϊκή φύση του Χριστού και τον προκρίνουν ως θεόσταλτο σωτήρα.
Ο ίδιος ο Χριστός χαρακτήριζε τον εαυτό του ως « υιός του ανθρώπου». Ο Χριστός γεννήθηκε σε μια εποχή που η Παλαιστίνη , όπως και σήμερα συνταράσσονταν από μεγάλη πολιτική και εθνική κρίση .Στο κλίμα της αναταραχής εξαιτίας της ρωμαϊκής κατάκτησης οι Εβραίοι ανέμεναν τον Μεσσία , και βέβαια όπως σε κάθε αμφίβολη και σκοτεινή εποχή πολλοί τυχοδιώκτες προσπάθησαν να πλασαριστούν ως Μεσσίες και απελευθερωτές του λαού.
Ο ευαγγελιστής Λουκάς αναφέρει ότι όταν ο Χριστός ήταν 12 ετών πήγε στα Ιεροσόλυμα με τους γονείς του για τη γιορτή του Πάσχα και εκεί είχε μια συζήτηση με τους ιερείς του Ναού. Όπως αναφέρουν οι ευαγγελιστές Λουκάς και Ματθαίος οι οποίοι διέσωσαν το πρακτικό μέρος της διδασκαλίας του, ο Χριστός δεν ήταν αρκετά μορφωμένος και η επαγγελματική του απασχόληση ήταν η ξυλουργική που έμαθε από τον Ιωσήφ. Πήρε τη θρησκευτική μόρφωση που είχαν οι Ισραηλίτες της εποχής, δηλαδή την οικογενειακή, ενώ μελέτησε μόνος του συστηματικά τις γραφές. Μιλούσε τη μητρική του γλώσσα την αραμαϊκή αλλά ήταν πολύ πιθανό να γνώριζε και την ελληνική που ήταν πολύ διαδεδομένη στη Γαλιλαία.
Αφού παρέμεινε σαράντα μέρες στην έρημο και δοκιμάστηκε από τον τριπλό πειρασμό ,κατάφερε να επικρατήσει κατά του Σατανά και πλέον μετέφερε το Θεόσταλτο μήνυμα στους ανθρώπους με την αξιοθαύμαστη αρμονία των πνευματικών του δυνάμεων.
Είχε υπεράνθρωπη διάνοια και σοφία χωρίς να είναι νοησιοκρατική. Με μέτρο η ενσυναίσθησή του και η τρυφερότητα του προς τον άνθρωπο και η θέλησή του ισχυρή χωρίς όμως να είναι άκαμπτη και τυφλή. Αυτή η μοναδική του πνευματική ισορροπία τον κατέστησε αξεπέραστο δάσκαλο, ο οποίος δίχως να υποκύπτει σε κανένα πειρασμό ήταν δάσκαλος και των αμαρτωλών με επιείκεια, παρρησία και μειλιχιότητα. Το κήρυγμά του προσέλκυε πλήθος κόσμου που έβρισκαν στη διδασκαλία του Χριστού μια καινούρια θεώρηση της ζωής , της ηθικής , και της κοινωνικής δικαιοσύνης.
Τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της διδασκαλίας του Χριστού είναι τα ακόλουθα .
Α) Η βαθυστόχαστη ιδέα για το Θεό ο οποίος είναι πατέρας των ανθρώπων, πανάγαθος, πάνσοφος, πανάγιος και παντοδύναμος.
Β) Η ιδέα της βασιλείας του Θεού, δηλαδή της νέας πνευματικής τάξης πραγμάτων
Γ) Η ιδέα περί του Τριαδικού Θεού, η οποία αναπτύχθηκε και διαμορφώθηκε σιγά -σιγά στη Χριστιανική εκκλησία.
Δ) Η ιδέα του Μεσία, Ε) Η ιδέα περί του απολυτρωτικού θανάτου του Χριστού για να σωθεί η ανθρωπότητα. Ζ) Η ιδέα περί της ατίμητης και ανυπέρβλητης αξίας της ψυχής του ανθρώπου
Η) Η νέα ηθική η οποία πρέπει να επικρατήσει μεταξύ των μελών της βασιλείας του Θεού, της οποίας οι κύριες αρετές είναι η ταπεινοφροσύνη και η αυτοθυσιατική αγάπη προς όλους τους ανθρώπους ακόμα και προς τους εχθρούς.
Με τον ιερό ενθουσιασμό ο Θεόσταλτος Σωτήρας του κόσμου ,ο Υιός του Ανθρώπου εκεί στις περιοχές γύρω από τα Ιεροσόλυμα δίδασκε την αγάπη και την ειρήνη. Ίσως ο εκλεκτός λαός του, που πλέον είναι οι τυφλωμένοι Σιωνιστές, έχασαν το δρόμο τους.
Οι φωτογραφίες είναι από σημαντικούς πίνακες ζωγράφων στο Διεθνή χώρο και η Σταύρωση και η Αποκαθήλωση είναι τα βασικά τους θέματα
Σ.Χ