Βαρύ είναι … το φορτίο που αναλαμβάνει η Γενική Γραμματέας του Δήμου Μαλεβιζίου Νατάσσα Νηστικάκη, όπως προκύπτει και από τη δημοσίευση της σχετικής απόφασης με την οποία ανατίθενται στο στέλεχος του Δήμου οι αρμοδιότητες της και υπογράφεται από το Δήμαρχο Μενέλαο Μποκέα.
Η κυρία Νηστικάκη συμμετέχει καθοδηγητικά ή και συμβουλευτικά σε σοβαρά όργανα του Δήμου και των νομικών προσώπων, παρακολουθεί στο σύνολο της όλη την κλίμακα διοίκησης αλλά και συμμετέχεει στο στρατηγικό και επιχειρηματικό σχεδιασμό του Μαλεβιζίου.
Η σχετική απόφαση του Δημάρχου αναφέρει:
H Γενική Γραμματέας του Δήμου κ. Νηστικάκη Αναστασία του Μιχαήλ, προΐσταται αμέσως και
μετά το Δήμαρχο όλων των Υπηρεσιών του Δήμου , παρέχει οδηγίες, δίνει κατευθύνσεις και,
γενικότερα, συντονίζει τις υπηρεσίες του Δήμου κατά την άσκηση του έργου τους, σε συνεργασία με
τους αντίστοιχους προϊσταμένους.
Υποστηρίζει το Δήμαρχο στα διοικητικά του καθήκοντα, υλοποιώντας τις αρμοδιότητες που της
εκχωρεί.
Ειδικότερα:
1.Παρέχει οδηγίες, δίνει κατευθύνσεις και, γενικότερα, συντονίζει τις υπηρεσίες του Δήμου κατά την
άσκηση του έργου τους, σε συνεργασία με τους αντίστοιχους προϊσταμένους.
2 Μερινά για την επεξεργασία από τις αρμόδιες υπηρεσίες των θεμάτων που είναι προς συζήτηση
ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής, της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και
της Εκτελεστικής Επιτροπής σύμφωνα με την ημερήσια διάταξη ή έχουν ήδη συζητηθεί σε αυτά, καθώς
και να τα υποστηρίζει ενώπιον των ανωτέρω οργάνων, εφόσον κρίνεται απαραίτητο από τον Πρόεδρό
τους.
3.Παρακολουθεί τη διαδικασία εφαρμογής των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής
Επιτροπής, της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και της Εκτελεστικής Επιτροπής από τις αρμόδιες υπηρεσίες
του Δήμου, σε συνεργασία με τους καθ’ ύλη αρμοδίους Διευθυντές.
4.Συμμετέχει στις διαδικασίες κατάρτισης του Επιχειρησιακού Σχεδίου και των Ετησίων Προγραμμάτων
Δράσης του Δήμου και παρακολουθεί την επίτευξη των περιοδικών στόχων και την υλοποίηση των
αντίστοιχων προγραμμάτων που αποφασίζονται από τα πολιτικά όργανα του Δήμου.
5.Μεριμνά για την έγκαιρη ετοιμασία των περιοδικών απολογισμών δράσης του Δήμου σύμφωνα προς
τα αντίστοιχα προγράμματα ή τις συγκεκριμένες αποφάσεις και ενημερώνει σχετικά την Εκτελεστική
Επιτροπή.
6.Οργανώνει κάθε νέα υπηρεσία που δημιουργείται στο Δήμο και μεριμνά για τη συνεχή βελτίωση της
αποτελεσματικής δράσης των υπηρεσιών του Δήμου, την προσαρμογή της λειτουργίας τους στις
ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και τη βελτίωση της απόδοσης του στελεχικού δυναμικού και των
τεχνικών μέσων του Δήμου.
7.Δύναται να συγκαλεί περιοδικά ή κατά περίπτωση Συντονιστικά Συμβούλια στα οποία μετέχουν με
εκπροσώπους τους το σύνολο ή μέρος (ανάλογα με ομοιογενή θεματικά αντικείμενα) των υπηρεσιών του
Δήμου.
8.Παρακολουθεί τις δραστηριότητες των νομικών προσώπων του Δήμου και συνεργάζεται με τις
διοικήσεις τους, ώστε να εξασφαλίζεται η εναρμόνιση των αποτελεσμάτων από την δραστηριοποίησή
τους προς τους στόχους του Δήμου.
9.Υπογράφει τις αποφάσεις χορήγησης αδειών με ή χωρίς αποδοχές και μετακίνησης εκτός έδρας στο
εσωτερικό και εξωτερικό των υπαλλήλων του Δήμου.
10.Υπογράφει έγγραφα σύμφωνα με τις δικαιοδοσίες που της εκχωρεί ο Δήμαρχος.
11.Αξιολογεί τις περιοδικές, ή όταν απαιτηθούν ποιοτικές και ποσοτικές εκθέσεις μέτρησης και
αξιολόγησης του έργου των Διευθύνσεων του Δήμου, από στοιχεία που συγκεντρώνουν οι Διευθυντές
που προΐστανται αυτών, συνεπικουρούμενη από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, ώστε να βρίσκονται
στη διάθεση του Δημάρχου για την βελτιστοποίηση των παρεχομένων Δημοτικών υπηρεσιών.
12.Δύναται να συστήνει ομάδες εργασίας, η να επιλέγει υπαλλήλους Συντονιστές (projectmanagers) ή
Υπαλλήλους -Συνδέσμων, κατόπιν υπόδειξης των καθ ύλη αρμοδίων Διευθυντών Διευθύνσεων για τη
βέλτιστη εκτέλεση έργων ή προγραμμάτων του Δήμου.
13. Μεριμνά για τη διασφάλιση ομοιογενοποίησης διαδικασιών, μεθόδων και εντύπων εκτέλεσης του
έργου των δημοτικών υπηρεσιών.
Επίσης αναθέτει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
14- Την υπογραφή των αποφάσεων χορήγησης αδειών με ή χωρίς αποδοχές και μετακίνησης εκτός
έδρας στο εσωτερικό ή εξωτερικό των υπαλλήλων του Δήμου.
15–Τη χρέωση όλων των εισερχομένων στο Δήμο εγγράφων, με αναπληρωτή σε περίπτωση απουσίας
τον Προϊστάμενο της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών.
16- Εξουσιοδοτεί τη Γενική Γραμματέα για τη θεώρηση του γνήσιου των υπογραφών.