Η αγορά απλού εισιτηρίου και εισιτηρίου διαρκείας, μέσα από μια ειδική διαδικτυακή πλατφόρμα, αλλά και η ελεγχόμενη πρόσβαση στο γήπεδο των φιλάθλων, με βάση τα όσα προβλέπει ο αθλητικός νόμος, σε ότι αφορά την ταυτοποίηση, με ακριβή στοιχεία όσων εισέρχονται στο γήπεδο, αποτέλεσαν τα βασικά σημεία της συνέντευξης Τύπου που δόθηκε σήμερα από την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, στο ξενοδοχείο IBIS, στο κέντρο του Ηρακλείου.
Η συνέντευξη είχε ενημερωτικό χαρακτήρα, προκειμένου ο φίλαθλος κόσμος του ΟΦΗ να ενημερωθεί για τα νέα δεδομένα που ισχύουν σε ότι αφορά στην προσέλευση στο γήπεδο, με βάση τους κανονισμούς που ισχύουν στα γήπεδα της Σούπερ Λίγκα. Η ΠΑΕ Οπαρουσίασε τη συμφωνία με την εταιρεία ticketcore, η οποία δημιούργησε μια ειδική πλατφόρμα στο διαδίκτυο για τον ΟΦΗ, μέσα από την οποία, ο κάθε φίλαθλος της ομάδας, από όπου και αν βρίσκεται, θα μπορεί μέσα από τον υπολογιστή, το κινητό του ή το tablet του, να αγοράζει εύκολα το εισιτήριο του αγώνα ή το εισιτήριο διαρκείας.
Η πλατφόρμα αυτή θα είναι στη διάθεση των φιλάθλων της ομάδας, τις επόμενες ημέρες μέσα από την επίσημη σελίδα της ΠΑΕ στο ofi1925.gr όπου ο κάθε επισκέπτης θα έχει άμεση πρόσβαση. Με τον τρόπο αυτό, ο φίλαθλος θα αποφεύγει την ταλαιπωρία, έκδοσης εισιτηρίου αγώνα ή εισιτηρίου διαρκείας από τα γραφεία της ΠΑΕ ή από τα εκδοτήρια του γηπέδου. Ο χρήστης που θα επιλέγει την διαδικτυακή αγορά, θα παραλαμβάνει e-mail με το εισιτήριό του και μέσω barcode θα μπορεί να μπαίνει στο γήπεδο (όπως γίνεται με το check in στο εισιτήριο του αεροπλάνου για παράδειγμα).
Την παρουσίαση της σύγχρονης αυτής διαδικτυακής πλατφόρμας έκανε ο ιδιοκτήτης της ticketcore Μανόλης Ρουσσάκης, τονίζοντας ότι η διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή, ακόμα και για τον κόσμο που δεν είναι εξοικειωμένος με το διαδικτύο και τις ηλεκτρονικές συναλλαγές ειδικότερα: «Ξεκινήσαμε μια συνεργασία με την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με μια πλατφόρμα ολοκληρωμένης διαχείρισης εισιτηρίων, που είναι μια από τις υποχρεώσεις της ΠΑΕ με την επάνοδο της στηνΣούπερ Λίγκα. Η πλατφόρμα είναι πολύ εύκολη και προσβάσιμη. Ο κάθε χρήστης μπορεί από το κινητό, το τάμπλετ ή τον υπολογιστή του, να κλείσει το εισιτήριο του, με τα απαραίτητα στοιχεία που θα ταυτοποιούν το πρόσωπο, στο οποίο θα ανήκει το εισιτήριο. Έτσι, θα πηγαίνει χωρίς πίεση, άγχος και ουρές στο γήπεδο και θα μπαίνει μέσα, γνωρίζοντας τη θέση που θα καθίσει και θα έχει επιλέξει ο ίδιος».
Ελεγχόμενη πρόσβαση στο γήπεδο
Ο υπεύθυνος marketing της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Μανόλης Γουρνιεζάκης αναφέρθηκε στην ελεγχόμενη πρόσβαση που θα υπάρχει φέτος στο γήπεδο, με την τοποθέτηση τουρνικέ σε όλες τις θύρες, αλλά και την ταυτοποίηση όλων των φιλάθλων, που εισέρχονται στο γήπεδο, με βάση το νέο αθλητικό νόμο.
Όπως ανέφερε, ακόμα και με την έκδοση απλού εισιτηρίου πλέον, ο φίλαθλος θα πρέπει να καταθέτει τα προσωπικά του στοιχεία και με αυτόν τον τρόπο, η θέση που καταλαμβάνει στο γήπεδο ταυτοποιείται. Ο κ. Γουρνιεζάκης υπογράμμισε ακόμη ότι καμία θέση στο γήπεδο του ΟΦΗ δεν θα είναι δωρεάν, καθώς ακόμη και για τα παιδιά θα υπάρχει πρόβλεψη για παιδικό εισιτήριο, με μια ενδεικτική τιμή, κάτι που θα ανακοινωθεί προσεχώς. Στάθηκε τέλος, στο γεγονός ότι θα υπάρχει ενισχυμένο κύκλωμα παρακολούθησης, εντός και εκτός γηπέδου, κάτι που είναι επιβεβλημένο από την αθλητική νομοθεσία και τη Σούπερ Λίγκα
«Είμαστε υποχρεωμένοι με βάση το νέο αθλητικό νόμο να κάνουμε κάποια πράγματα με βάση την επιστροφή μας στη Σούπερ Λίγκα. Είμαστε υποχρεωμένοι να τοποθετήσουμε σύστημα ελεγχόμενης πρόσβασης στο γήπεδο μας. Θα υπάρχουν τουρνικέ σε όλες τις θύρες του γηπέδου (σ.σ. εκτός από τη Θύρα 3 για τα ΑμεΑ) και ηλεκτρονικό εισιτήριο, για κάθε θέση. Συνδυαστικά με το σύστημα ηλεκτρονικής παρακολούθησης το οποίο επίσης αναβαθμίζεται στο γήπεδο μας», τόνισε ο κ. Γουρνιεζάκης.
Να σημειώσουμε ότι από την ΠΑΕ ΟΦΗ δόθηκε η δέσμευση ότι πολύ σύντομα θα ανακοινωθεί η συνεργασία με επιχειρήσεις και καταστήματα του Ηρακλείου, στα οποία θα μπορεί να προσέρχεται ο κόσμος για την έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Αυτό θα εξυπηρετήσει τους φιλάθλους που είτε δεν μπορούν να κάνουν μόνοι τους την αγορά του εισιτηρίου, είτε δεν θέλουν να πληρώσουν μέσω κάρτας όπως απαιτεί το σύστημα. Στα καταστήματα, η πληρωμή του εισιτηρίου θα γίνεται με μετρητά.