Τεράστια προβολή και μεγάλο όφελος συνιστά για την Ελλάδα η απόφαση της Skoda να πραγματοποιήσει το Μάρτιο στην Κρήτη την παγκόσμια οδηγική παρουσίαση της νέας Octavia σε δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου και όχι μόνον.
Η παρουσίαση της νέας Skoda Octavia στην Κρήτη αποτελεί ένα γεγονός παγκόσμιου βεληνεκούς, καθώς εκατοντάδες δημοσιογράφοι από δεκάδες χώρες οι οποίοι εκπροσωπούν τεράστιο αριθμό μέσων μαζικής ενημέρωσης, θα βρεθούν στο Ηράκλειο και πιο συγκεκριμένα στη Χερσόνησο της Κρήτης.
Η πανέμορφη μεγαλόνησος θα γίνει το επίκεντρο όλου του αυτοκινητικού κόσμου για σχεδόν μισό μήνα, καθώς οι δημοσιογράφοι θα επισκέπτονται το νησί σε ομάδες (group), με απευθείας πτήσεις charter από το Μόναχο της Γερμανίας. Η παρουσίαση θα ξεκινήσει στο μέσον του Μαρτίου και θα ολοκληρωθεί μετά από περίπου δύο εβδομάδες.
“Απόβαση” στην όμορφη Κρήτη
Το μάτι των Κρητικών, τουλάχιστον αυτών στη βόρεια πλευρά του νησιού, θα χορτάσει νέα Skoda Octavia. Ογδόντα δημοσιογραφικά αυτοκίνητα και σαράντα οχήματα υποστήριξης της εκδήλωσης, συνολικά δηλαδή 120, θα κυκλοφορούν συνεχώς, όλες τις ώρες και για περισσότερες από 15 ημέρες στα πιο συναρπαστικά σημεία του νησιού.
Το πολυτελές ξενοδοχείο Abaton.
Οι 1.000 περίπου δημοσιογράφοι που θα φιλοξενηθούν, θα υποστηρίζονται από 100 περίπου άτομα της εταιρείας που έχει αναλάβει την υποστήριξη της εκδήλωσης, στελέχη και τεχνικούς της Skoda.
Οι δημοσιογράφοι θα φτάνουν στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου και θα μεταφέρονται στο πολυτελές resort Abaton στη Χερσόνησο, το οποίο θα αποτελεί και το κέντρο των διαδρομών της δοκιμής.
Η σημασία της παρουσίασης για τη χώρα μας
Για εβδομάδες ολόκληρες, όλα τα ειδικά μέσα μαζικής ενημέρωσης αυτοκινήτου αλλά και τα μεγαλύτερα ειδησεογραφικά πρακτορεία, εφημερίδες και site σε παγκόσμιο επίπεδο, θα είναι γεμάτα από εικόνες της νέας Octavia και -φυσικά- της Κρήτης.
Πάντα, στις περιπτώσεις των παγκόσμιων παρουσιάσεων και test drive για τους δημοσιογράφους, οι αυτοκινητοβιομηχανίες και εν προκειμένω η Skoda δημιουργούν ένα πλήρες πακέτο οπτικοακουστικού υλικού.
Οι εικόνες και τα video για δημοσιογραφική χρήση δημιουργούνται στον τόπο της παρουσίασης -δηλαδή στην Κρήτη- και για πάρα πολύ καιρό αποτελούν το μοναδικό υλικό που έχουν στη διάθεσή τους οι δημοσιογράφοι από όλο τον κόσμο. Οπότε η προβολή της Κρήτης έχει χρονική συνέχεια και ακόμα πιο μεγάλη διάχυση.
Προφανώς, εκτός από το επικοινωνιακό όφελος της τεράστιας και δωρεάν προβολής που εμμέσως απολαμβάνει η Κρήτη και η Ελλάδα, υπάρχει και ένα πολύ μεγάλο άμεσο οικονομικό κέρδος και μάλιστα σε μια χαμηλή τουριστική περίοδο.
Εκτός από τους εκατοντάδες δημοσιογράφους, αντίστοιχος αριθμός οργανωτών και στελεχών της Skoda και της ελληνικής εισαγωγικής εταιρείας Kosmocar, ζουν και κινούνται καθημερινά στην Κρήτη ξοδεύοντας μεγάλα ποσά.
Πέραν του άμεσου οφέλους του ξενοδοχείου, η τροφοδοσία των αυτοκινήτων με καύσιμα, η απασχόληση προσωπικού, τα άμεσα έξοδα του κάθε συμμετέχοντα σε εστιατόρια και καφέ της περιοχής που κινούνται τα γκρουπ των δημοσιογράφων αλλά και οι οργανωτές, συνθέτουν ένα παράπλευρο αλλά σημαντικό επιπλέον οικονομικό όφελος.
Η δυναμική της Ελλάδας για αντίστοιχες εκδηλώσεις
Η Ελλάδα και ειδικότερα η Αττική μπήκε στο χάρτη παρουσιάσεων αυτοκινήτων κυρίως τα τελευταία χρόνια, λόγω του “εξωτικού” της χαρακτήρα, της βελτίωσης του οδικού της δικτύου και των ξενοδοχειακών υποδομών, αλλά και των προσπαθειών των εισαγωγέων, που πάντα πίεζαν διακριτικά τις αυτοκινητοβιομηχανίες να έρθουν στη χώρα μας.
Στην περίπτωση της Skoda, η εισαγωγική εταιρεία Kosmocar έχει συμβάλλει ουσιαστικά, τόσο με προτάσεις όσο και με υποστήριξη σε όλα τα επίπεδα, για να καταλήξει η παγκόσμια παρουσίαση της Octavia στην Κρήτη. Στο πρόσφατο παρελθόν, εταιρείες όπως η Renault, η BMW, η Porsche και η Hyundai έχουν επίσης επιλέξει την Ελλάδα για διεθνείς δημοσιογραφικές παρουσιάσεις, ενώ η Land Rover έχει επίσης προγραμματίσει την παγκόσμια δημοσιογραφική παρουσίαση του νέου Range Rover Evoque από 9-31 Μαρτίου 2020 στο Πόρτο Χέλι. Για τη Skoda δεν είναι πάντως η πρώτη φορά, καθώς είχε επιλέξει και πάλι το 2001 την Ελλάδα –και πιο συγκεκριμένα την Αττική- για την πανευρωπαϊκή δημοσιογραφική παρουσίαση της τότε νέας Fabia Sedan.
Πηγή: gazzetta.gr