Εκατοντάδες αιτήματα που βρίσκουν λύση δικαιώνουν την επιλογή της δημιουργίας της – Τι ζητούν οι δημότες
Φωτιά … παίρνει καθημερινά η γραμμή του δημότη στο Δήμο Μαλεβιζίου δικαιώνοντας την επιλογή της δημιουργίας της και δημιουργώντας ένα δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ του δημότη και των ανθρώπων που έχουν την αρμοδιότητα αλλά και την ευθύνη να λύνουν τα προβλήματα του.
Οι δημότες όπως επισημαίνει η αντιπρόεδρος του ΔΟΚΚΑΠΑΜ και υπεύθυνη για την εξυπηρέτηση στη γραμμή του δημότη Έφη Βολανάκη προσαρμόστηκαν πολύ γρήγορα και κάνουν καθημερινά χρήση της γραμμής για τα μικρά ή μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.
Μέχρι στιγμής τα αιτήματα που έχουν υποβληθεί στη γραμμή του δημότη στο πρώτο εξάμηνο της λειτουργίας της υπερβαίνουν τα τα 450 με την γραμμή να χτυπά συχνότερα την περίοδο της πανδημίας.
Ήταν η περίοδος που οι ασθενείς και μοναχικές τάξεις των δημοτών του Μαλεβιζίου ζητούσαν ηθική και υλική στήριξη που ο Δήμος τελικά κατάφερε να τους παράσχει με επιτυχία.
Σημαντική στην αποτελεσματική λειτουργία της γραμμής είναι η τοπική κοινότητα Γαζίου που μέσω του προέδρου της Βαγγέλη Παρασύρη και του αντιπροέδρου Γιάννη Άσπρη που με τις δικές τους δυνάμεις συνδράμουν καθημερινά το έργο. Ουσιαστικά πίσω από τη γραμμή του δημότη υπάρχει ένα ολόκληρο σύστημα που “αγκαλιάζει” όλους τους φορείς του Δήμου, πολιτικό και υπηρεσιακό προσωπικό, θέτοντας τους στοχευμένα στην υπηρεσία του δημότη.
Τι όμως ζητούν συνήθως οι δημότες όταν τηλεφωνούν στο 15330; Όπως επισημαίνει η κ.Βολανάκη συνήθως ζητούν την επίλυση προβλημάτων της καθημερινότητας, λακούβες, δρόμους, σκουπίδια χωρίς ωστόσο να λείπουν και τα πιο εξειδικευμένα αιτήματα.
Όσο για το χειρισμό των θεμάτων που θέτουν οι δημότες όπως τονίζει η κ.Βολανάκη υπάρχει ενημέρωση των αρμοδίων υπηρεσιών και παρακολούθηση του θέματος ως την επίλυση του. Πάντως η συντριπτική πλειοψηφία των αιτημάτων επιλύονται σε σύντομο χρονικό διάστημα ωστόσο υπάρχουν και κάποια για τα οποία υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες. Σε αυτήν την περίπτωση υπάρχει παρακολούθηση ως την επίλυση του προβλήματος.