Μια νέα πρωτοποριακή λειτουργία έχει αποκτήσει τόσο η ιστοσελίδα του Δήμου Μαλεβιζίου όσο και η εφαρμογή "Δημότης Μαλεβιζίου" μετά την ισχυρή σεισμική δόνηση της 27ης Σεπτεμβρίου, που ταρακούνησε κυριολεκτικά την Κρήτη.
Μέσα από αυτήν την λειτουργία οι δημότες έχουν την δυνατότητα να δηλώσουν on-line τις ζημιές που ίσως έχουν υποστεί οι επιχειρήσεις και τα σπίτια τους από τον σεισμό. Η διαδικασία είναι απλή και όλοι μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτή.
Για την αυτή πρωτοποριακή κίνηση του Δήμου μίλησε στο maleviziotis.gr o Δήμαρχος Μαλεβιζίου Μενέλαος Μποκέας. Ο ίδιος τόνισε ότι στόχος αυτής της λειτουργίας είναι να διευκολύνουμε τόσο τον κόσμο όσο και τις υπηρεσίες του Δήμου και να κερδίσουμε χρόνο στην αποκατάσταση των ζημιών. Είναι γεγονός ότι ηλεκτρονικά η πληροφορίες "ταξιδεύουν" πιο γρήγορα παρά μέσω της γραφειοκρατίας γι' αυτό και ο Δήμος επέλεξε αυτήν την μέθοδο.
Σύμφωνα με τον Δήμαρχο έχουν ξεκινήσει να γίνονται δηλώσεις από ιδιώτες για τα σπίτια και τις επιχειρήσεις τους καθώς οι ζημιές είναι αρκετές λόγω της ισχυρής έντασης του σεισμού.
Στο ερώτημα αν θα ανοίξουν τα σχολεία του Μαλεβιζίου την Δευτέρα 4 Οκτωβρίου, ο κ. Μποκέας απάντησε ότι οι σχολικές μονάδες θα λειτουργήσουν κανονικά. Σε αρκετές από αυτές σημειώθηκαν ζημιές, ωστόσο έπειτα από τους ελέγχους που πραγματοποιήθηκαν, παρατηρήθηκε ότι δεν τίθεται κανένα ζήτημα στατικότητας και επικινδυνότητας των κτιρίων επομένως θα σχολεία θα ανοίξουν Επίσης ανέφερε ότι έχουν γίνει οι απαραίτητες επιδιορθώσεις και θα συνεχίζουν να γίνονται όπου απαιτείται.
Συνάμα ο Δήμαρχος ανέφερε ότι δεν έχουν παρατηρηθεί ζημιές σε άλλα δημόσια κτίρια του Δήμου.
Τέλος όσον αφορά την προσφορά και την στήριξη στους πληγέντες, ο κ. Μποκέας τόνισε ότι η ανταπόκριση του κόσμου στις δράσεις του Δήμου ήταν πολλή μεγάλη. Ο Δήμος Μαλεβιζίου θα συνεχίζει να στηρίζει με κάθε τρόπο τους συνανθρώπους μας που το έχουν πραγματικά ανάγκη τις δύσκολες αυτές μέρες μετά τον σεισμό. Δήλωσε μάλιστα πως ετοιμάζονται καινούργιες δράσεις στήριξης των σεισμόπληκτων, οι οποίες θα ανακοινωθούν σύντομα.