Η δημιουργία του λαχανόκηπου του σχολείου είναι κάθε χρόνο μια ευκαιρία για ποιοτικό, ευχάριστο και δημιουργικό περιβάλλον μάθησης για μαθητές/-τριες και εκπαιδευτικούς.
Έτσι και φέτος δημιουργήσαν το λαχανόκηπό στα δυο παρτέρια που υπάρχουν δεξιά κι αριστερά της εισόδου του σχολείου παρόλο που ο διαθέσιμος χώρος είναι μικρός και περιορισμένος. Σκοπός της δράσης είναι αφενός η βιωματική συμμετοχή στη μάθηση μέσω της έρευνας, της ανακάλυψης και της δημιουργίας και αφετέρου η καλλιέργεια θετικής στάσης απέναντι στο περιβάλλον. Το περιβάλλον είναι ούτως ή άλλως μια από τις θεματικές με τις οποίες θα ασχοληθούν τη φετινή σχολική χρονιά στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.
Οι μαθητές/-τριες της ΣΤ΄ τάξης, με τη βοήθεια του δασκάλου τους, δούλεψαν με πολλή όρεξη, κέφι, καλή διάθεση και μεράκι και το αποτέλεσμα είναι πολύ δημιουργικό και όμορφο. Αρχικά τα παιδιά συζήτησαν και αποφάσισαν να ασχοληθούν με τη δραστηριότητα αυτή η οποία απαιτεί δέσμευση από την πλευρά τους, υπομονή κι επιμονή.
Κατόπιν επισκέφτηκαν τον κο Ν. Βαρδαλαχάκη, γεωπόνο, ο οποίος ενημέρωσε τα παιδιά για την προετοιμασία που χρειάζεται να κάνουν στο έδαφος και τούς έδωσε τις απαραίτητες πληροφορίες για τις καλλιέργειες που μπορούν να ευδοκιμήσουν με βάση την εποχή και το κλίμα της περιοχής. Εκτός όμως από αυτές τις πολύτιμες πληροφορίες, ο κος Βαρδαλαχάκης χάρισε στα παιδιά γενναιόδωρα όλα τα φυτά και τους σπόρους που αποφάσισαν να καλλιεργήσουν. Έτσι, επιστρέφοντας στο χώρο του σχολείου τα παιδιά προετοίμασαν το έδαφος ξεχορτίζοντας και σκαλίζοντάς το και κατόπιν φύτεψαν μαρούλια και κρεμμυδάκια κι έσπειραν σπανάκι, αρακά, κουκιά και παπούλες (είδος λαθουριού). Εκτός όμως από λαχανικά, φύτεψαν και λουλούδια δίνοντας έτσι χρώμα στην αυλή μας και ομορφαίνοντας το χώρο.