Η γεφυροποιία στην Ελλάδα έχει παρελθόν αλλά και πρόσφατα έχουν γίνει μεγάλα επιτεύγματα.Στο ευρύ κοινό οι γνωστότερες ελληνικές γέφυρες είναι η γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και το γεφύρι της Άρτας.Υπάρχουν όμως άλλες 5 ιδιαίτερες γέφυρες από τις Πρέσπες ως την Κεφαλονιά.
Υψηλή Γέφυρα Σερβίων
Είναι μετά τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου ίσως η εντυπωσιακότερη γέφυρα στην Ελλάδα. Αποτελεί τμήμα της Εθνικής Οδού Κοζάνης-Λάρισας και απέχει 15 χιλιόμετρα από την Κοζάνη και 7 χιλιόμετρα από τα Σέρβια. Η κατασκευή της ολοκληρώθηκε το 1975.Το συνολικό της μήκος είναι 1.372 μέτρα. Μέχρι να κατασκευαστεί η γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου ήταν η μεγαλύτερη στην Ελλάδα.
Γέφυρα Πλάκας
Η γέφυρα της Πλάκας, η μεγαλύτερη μονότοξη γέφυρα των Βαλκανίων, έχει και αυτή επεισοδιακή ιστορία. Η πρώτη γέφυρα που χτίστηκε σε αυτό το σημείο το 1863, κατέρρευσε σχεδόν αμέσως. Άλλοι λένε κατά το ξεκαλούπωμα, άλλοι πως αυτό έγινε τη μέρα των εγκαινίων. Η επόμενη γέφυρα κατασκευάστηκε το 1866 και αποτέλεσε κομβικό έργο για την ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής των Τζουμέρκων. το 2015 το τόξο της γέφυρας κατέρρευσε μετά από πολύ ισχυρές βροχοπτώσεις. Ένα από τα σημαντικά μνημεία της Ηπείρου και της νεότερης Ελλάδας έμοιαζε να έχει χαθεί για πάντα. Όμως τότε, το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο δήλωσε πως μπορεί και πρέπει να αναστηλωθεί το γεφύρι και προχώρησε στις σχετικές μελέτες.Το νέο γεφύρι εγκαινιάστηκε το 2020.
Γέφυρα Τσακώνας
Δόθηκε στην κυκλοφορία το 2016 μετά από 8 χρόνια έργων και είναι μία από τις μεγαλύτερες τοξωτές γέφυρες με πολλαπλό άνοιγμα σε όλο τον κόσμο, η μεγαλύτερη αυτού του τύπου στην Ελλάδα. Ως τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα, η γέφυρα διασχίζει την κοιλάδα της Τσακώνας, μια περιοχή στην οποία συμβαίνουν κατολισθήσεις. Ήταν ένα από τα πολλά τεχνικά ζητήματα που είχαν να λύσουν οι μηχανικοί. Η γέφυρα έχει μήκος 390 μέτρα. Το δεύτερο άνοιγμά της, μήκους 300 μέτρων, είναι κρεμασμένο από δύο ατσάλινα τόξα που ενώνουν τα σημεία που γίνονταν κατολισθήσεις.
Πλωτή πεζογέφυρα Αγίου Αχιλλείου
Ο Άγιος Αχίλλειος είναι ένα πολύ μικρό νησί μέσα στη Μικρή Πρέσπα. Απέχει 60 χιλιόμετρα από την Φλώρινα και 65 χιλιόμετρα από την Καστοριά. Από το 2000 το νησί δεν είναι πια ακριβώς, νησί αφού ενώνεται με τις όχθες της λίμνης με μία ξύλινη πεζογέφυρα. Το μήκος της είναι 650 μέτρα, το πλάτος της 3 μέτρα.
Γεφυρα Ντε Μποσέ
Ένα από τα σύμβολα της πόλης του Αργοστολίου και η μεγαλύτερη λίθινη θαλάσσια γέφυρα στην Ευρώπη. Κατασκευάστηκε το 1812, όταν η Κεφαλονιά διοικούνταν από τους Άγγλους. Τα 900 μέτρα της γέφυρας ενώνουν το Αργοστόλι με την απέναντι ακτή της λιμνοθάλασσας του Κούταβου. Την εποχή που φτιάχτηκε εξυπηρετούσε την εύκολη έξοδο από την πόλη προς το Ληξούρι.Δίπλα στη γέφυρα, μέσα στη θάλασσα, υπάρχει ένας τετράπλευρος συμμετρικός οβελίσκος αποτελούμενος από σκαλισμένους βράχους. Είναι ένα σύμβολο ευγνωμοσύνης για τους μηχανικούς και τους εργάτες που έφτιαξαν τη γέφυρα. Στους σεισμούς του 1953 η γέφυρα υπέστη σημαντική φθορά. Τα επόμενα χρόνια επιβαρύνθηκε και άλλο. Πριν λίγα χρόνια έκλεισε τελείως για τους επισκέπτες ώστε να επισκευαστεί. Πλέον έχει μετατραπεί αποκλειστικά σε πεζογέφυρα.