Συνεχίζουν οι καταγγελίες πολιτών για επιχειρήσεις, που είτε δεν εκδίδουν έγκυρες αποδείξεις, είτε τα στοιχεία των παραστατικών αυτών αποθηκεύονται παραποιημένα στους σχετικούς μηχανισμούς και τελικά στο myDATA.
Σειρά είχε ένα πρατήριο καυσίμων στο Χαλάνδρι, στο οποίο οδηγήθηκαν οι ελεγκτές, μετά από επώνυμες και ανώνυμες καταγγελίες καταναλωτών, όπως επισημαίνει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Με βάση αυτές, τα στελέχη της ειδικής ομάδας της ΑΑΔΕ για τα καύσιμα προχώρησαν σε ελέγχους.
Έγιναν έλεγχοι σε δύο φάσεις:
Στην πρώτη φάση, διαπιστώθηκε η εγκυρότητα των καταγγελιών και ότι το πρατήριο, επί της οδού Παπανικολή 142 και Νικηταρά, δεν εξέδιδε αποδείξεις.
Στη δεύτερη φάση, αποκαλύφθηκε ότι το πρατήριο είχε παραποιήσει το σύστημα εισρών – εκροών.
Αποτέλεσμα ήταν να σφραγιστεί την ώρα που η έρευνα συνεχίζεται και επεκτείνεται στα βιβλία και τα παραστατικά της συγκεκριμένης επιχείρησης.