Είναι γεγονός ότι η εξέλιξη της τεχνολογίας και η δυναμική που αποκτούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή μας είναι εργαλεία τα οποία χρησιμοποιούν τα επιτελεία των υποψηφίων με στόχο την περισσότερη προβολή και διαφήμιση.
Στο Μαλεβίζι βέβαια το τελευταίο διάστημα το έχουμε παρακάνει με τα «Social Media» να υποκαθιστούν σε μεγάλο βαθμό τα μέσα ενημέρωσης της περιοχής και τους υποψηφίους δημάρχους να «προτιμούν» την Social Media επικοινωνία, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Γεγονός είναι πάντως, πως τόσο οι υποψήφιοι για τον δημαρχιακό θώκο, αλλά και οι υποψήφιοι τους δημοτικοί και τοπικοί σύμβουλοι, θα εκλεγούν με την ψήφο των Μαλεβιζιωτών, η οποία θα εκφραστεί στην κάλπη και όχι με ποιος θα καταφέρει τελικά να συγκεντρώσει τα περισσότερα «LIKES».
Προς το παρόν πάντως μάχη για την δημαρχία του Μαλεβιζίου μετριέται σε Likes… followers…..και σε διαφορετικά πουκάμισα που φορούν οι επικεφαλής των παρατάξεων στις φωτογραφίες με τους υποψηφίους τους.