Η επικοινωνία είναι το παν. Σε ότι και αν κάνει κάποιος στη ζωή του. Ειδικότερα όταν μιλάμε για εκλογές και δη αυτοδιοικητικές, ο τρόπος που θα δημοσιοποιηθεί το κάθε… βήμα του υποψήφιου είναι η κορωνίδα της επικοινωνίας.
Ούτε προγράμματα, ούτε σκέψεις για επίλυση σημαντικών προβλημάτων, ούτε τίποτα δεν μετράει τόσο, όσο ο τρόπος που θα επικοινωνηθεί. Και στις μέρες μας με την εκτεταμένη χρήση των Social Media, η επικοινωνία αυτή είναι πιο αναγκαία από ποτέ.
Όμως, η υπερβολή βγάζει… μάτι σε κάποιες περιπτώσεις. Όπως για παράδειγμα οι ανακοινώσεις των υποψήφιων συμβούλων στο Δήμο Ηράκλειου. Κάθε μισή ώρα μια ανάρτηση με συγκεκριμένο τρόπο προβολής της φωτογραφίας και συγκεκριμένο τρόπο γραφής του κειμένου.
Κουράστηκε και η… κούραση με αυτόν τον τρόπο ανακοινώσεων, ενώ κάποιος από τον «στρατό» των επικοινωνιολόγων που έχει το κάθε επιτελείο, θα πρέπει να πει στους ανθρώπους που παίρνουν τις αποφάσεις, ότι η τακτική αυτή αδικεί και τους ίδιους του υποψήφιους.
Άλλωστε η μοναδικότητα στην επικοινωνία είναι πολύ πιο γοητευτική. Η κακή απομίμηση φέρνει αρνητικά αποτελέσματα τις περισσότερες φορές…