Η αύξηση των τιμών των κρεάτων κατά 36% τις τελευταίες δύο χρονιές αντιπροσωπεύει μια σημαντική οικονομική πρόκληση για τους καταναλωτές. Αυτό μπορεί να επηρεάσει τον προϋπολογισμό των νοικοκυριών, ειδικά όσων προετοιμάζονται για το εορταστικό τραπέζι.
Η έναρξη της έρευνας αγοράς από τους καταναλωτές είναι μια φρόνιμη κίνηση, καθώς μπορεί να τους βοηθήσει να προγραμματίσουν αποτελεσματικά τις αγορές τους και να εντοπίσουν πιθανές εναλλακτικές επιλογές με χαμηλότερες τιμές. Επίσης, η επιλογή τοπικών αγορών ή προσφορών μπορεί να αποτελέσει μια καλή επιλογή για την εξοικονόμηση κόστους.
φωτό αρχείου